vanmorgen de laatste echo gehad!

Alles was helemaal goed. Metingen kwamen weer precies overeen met de termijn. Net zoals de 20, 28 en nu 32 weken echo! Nog steeds pakjesavonddag dus haha. Verder had ik ruim vruchtwater wat de dikke buik liet blijken. De.echoscopiste dacht namelijk toen ze me zag dat jet een groot kindje zou zijn hihi. Ik krijg alleen eventueel een echo als buik en of kindje enorm zou geien of al er iets anders niet goed is. Anders zie ik haar over 8-10 weken!!!o

Lieve heppy,

Wat een goed nieuws meid! Ben heel blij te lezen dat alles goed is met jou en je ukkie. Jij krijg van Sinterklaas een heeeeel mooi cadeau! :)
Op naar de 8 à 10 weken.....schiet lekker op hoor.

Fijne avond. Liefs Lynn.

Leuk cadeautje met Sinterklaas. Grappig dat het kindje zo goed groeit. Mijn laatste echo was met 20 weken en verder krijg ik hem niet. Zo jammer, maar ach bij mijn andere kreeg ik alleen een termijn echo en dat was het. (Behalve bij mijn zoon, maar dat was medisch met 20 weken)

Spannend allemaal.

fijn dat alles goed is met de kleine! Leuk hoor met sinterklaas, mijn dochtertje is ook van sinterklaas 6 dec. nu ben ik 25 dec eerste kerstdag uitgerekend ben benieuwd haha

Terug
Bovenaan