Vanmorgen echo gehad. En het is echt waar!!!

Hoi meiden!!!

Pfff, wat een opluchting. Vanmorgen moest ik voor een echo, en ik kneep 'm toch wel een beetje. Maar ik kan opgelucht ademhalen! Het is echt, hartstikke echt! Ik ben 6 weken zwanger!!!!   De gynaecoloog dacht ook al een hartslag te zien, alleen was die met de doptone nog niet te vinden. Ik ga zodirect een afspraak maken van voor de vlokkentest. We zijn er nog niet, maar het begin is er!!!
In elk geval drinken we er vanavond een sapje op!
Anita
 
he Anita,

hartstikke fijn joh dat het allemaal goed is in je buik.

Over twee weken hoop ik een echo te krijgen en dan zien we hopelijk ook hoever ik ben want daar is nog onduidelijkheid over.

Ik hoop net als jij zulk goed nieuws te krijgen.

Geniet er maar lekker van hoor.

liefs Hester  

 
Wauw heb jij al een echo gehad? Mag ik vragen of daar een   reden voor is? ( je   leeftijd?)
Gelukkig dat alles er goed uit ziet en daarmag je zeker eensapje op drinken! En ik hoop   hetzelfde voor jou   Hester!!!!
Ik wil ook   een echo,maar bij ons hoef   je pas een afspraak te maken als je 9 of 10   weken   overtijd bent!  Dus wachten wij nog   even   af.
Groetjes Suzanne
 
Hoi Suzanne,

Dat ik nu al een echo heb gehad heeft inderdaad met mijn leeftijd te maken. Omdat de termijn van de zwangersschapsuur onbekend was (de laatste menstruatie duurde maar 3 dagen) was er twijfel. Ben  ik nu 6 of al 10 weken zwanger. De exacte termijnbepaling  was nodig omdat er voor de 12e week een vlokkentest wordt afgenomen.
Nu is er duidelijkheid  en wacht nu op bevestiging van de afsrpaak hiervoor.

Anita  
 
Oh Anita wat ben ik blij voor je.

Ik had bij je ander onderwerp al een berichtje voor je achter gelaten om je suc6 te wensen, maar dit heb je volgens mij niet gezien. Vind het echt super. Helaas moet ik nog ff wachten voor ik een echo krijg. Meestal is dat pas rond de 12 weken dus dan heb ik er nog 7 te gaan... Moet eigenlijk zelfs nog een test doen, denk dat ik dat in het weekend maar eens doe. Stel je voor ik heb me vertelt in de weken en wordt vrijdag ongi... nee dan heb ik me te vaak vertelt...
Nu ben ik benieuwd wanneer de vlokkentest is. Laat je ook een vruchtwaterpunctie doen of doe je dit niet gezien het risico dat er toch aanhangt??

Tot Gauw
Liefs Daniëlle
 
Terug
Bovenaan