vanmorgen echo gehad...

Vanmorgen hebben wij een echo gehad.

Als we naar mijn laatste menstruatie kijken, dan zou ik vandaag 10+1 zijn. Als we naar mijn positieve ovulatietest kijken, dan zou ik vandaag 9+6 zijn.
Ik mocht dus op het bed gaan liggen en toen hij de scanner op mijn buik legde en we het beeld op tv zagen, waren we gelijk al een beetje verbaasd, aangezien we meerdere dingen zagen.

Er waren 2 bewegende kindjes te zien en 2 kloppende hartjes! Ik ben zwanger van een tweeling!

Wat we nu kunnen zien is het een twee-eiige tweeling, maar over 2 weken gaan ze het even beter bekijken. Allebei kwamen ze op 10+1 uit, ze zitten beide op schema, dus ik ben 4 februari 2009 uitgerekend.

Morgen ga ik op werk vertellen dat ik zwanger ben en dat ik zwanger ben van 2 kindjes, ik ben benieuwd naar de reacties. Ik zal hoogstwaarschijnlijk voor mijn zwangerschapsverlof eerst in de ziektewet moeten en ik moet nu voorzichtiger zijn met tillen, dus ze zullen het komende jaar niet veel aan me hebben.

Liefs van Saskia

Hai,
GEFELICITEERD!!!! Wat super dat je ook zwanger bent van een tweeling!!! Ik herkende gelijk je echo! Jij bent denk ik net een kleine twee weken verder dan ik. Ik had gedacht dat ik een afspraak bij de VK kon maken, maar helaas, bij mij ook een medische indicatie. Ik had bij mijn dochtertje (nu 13 maanden) erg goede ervaringen met de VK praktijk.
Geniet er lekker van. Ben benieuwd hoe ze op je werk reageren.
Groetjes,

Terug
Bovenaan