Vanmorgen eindelijk getest...

A

Anoniem

Guest
En zwanger!!!!
Kan het gewoon haast niet geloven,
mn man al helemaal niet..
Die wil volgende week nog een x testen haha!
Maar helemaal geweldig!
Ik heb nog wel af en toe heftige krampen,
maar dat hoeft niets te betekenen!
Binnen een minuut stond er "zwanger"...
Pff nu nog volhouden om het nog even stil te houden...
Direct ff gekeken hoever ik nu zou zijn, al 6 weken!!!
Dus nog even mondje dicht, en dan mag iedereen het weten! En mijn uitgerekende datum?
31 december... of dat werkelijk zo zal zijn zien we nog wel ;-) haha!
Misschien toch nog in 2011 moeder :)
Liefs

ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Gefeliciteerd! Zwanger getst en dan al gelijk 6 weken zwanger?! Was je al zo lang overtijd?
En wat zijn je klachtjes?

gefeliciteerd, welke ronde zat je?

Gr>yvon

Heej..
nou niet echt 6 weken... maar zo rekenen ze het ook uit toch? Las ik overal op internet, de eerste dag van je laaste menstruatie. En die was 21 maart! Ken iemand die verloskundige is, zal het eens navragen.
Dit was ronde 10, en eindelijk raak!
Nu hopen dat alles goed gaat!
En ik weet niet of het erdoor komt, maar de afgelopen maand heb ik me er niet meer druk om gemaakt, niet geklust op de afgesproken tijden, en in mn hoofd alle zwanger gedachtes in de "prullenbak" gegooid.
Het lijkt een beetje geholpen te hebben! :)
Dus dames, probeer het eens!
Mijn klachtjes.. hele zere borsten, veel witte afscheiding, maar wel menstruatieachtige krampen. ook nog wel vrij heftige... Verder geen klachten tot nu toe, haha!
Maandag koop ik ff zo'n test waarop de weken staan aangegeven, eens kijken wat die zegt!
Ben zo blij :)

En ik hoop natuurlijk dat ook jullie allemaal binnenkort een positieve test in handen mogen krijgen!! Gun het jullie allemaal van harte!!

Wij gunnen het jou ook!
Vergeet ons niet en kom nog eens terug voor wijs advies :)

Jij was samen met mij en nog een paar meer een van de weinigen die al langer al 8rondes bezig waren.
Wij volgen snel (hoop ik)!

xxx

Oh en llinde, het ligt er een beetje aan wat je gemiddelde cyclussen zijn gweest hoever je dan nu zou zijn.
Als je cyclus gemiddeld 28 dagen is, dan ben je inmiddels 6 weken, maar is je gemiddelde 35, dan zit je pas op 5 weken.
Is je cyclus gemiddeld 40 dagen dan ben je nog maar 4 weken....
Lastig, ook zeker wanneer je niet weet wanneer je eisprong is.

xx

Heej.. gemiddeld had ik een cyclus van 32 dagen.. dus dan nu ruim 5 weken. Ik was iets te voorbarig :)

Terug
Bovenaan