vanmorgen extra echo door amnionstreng!!!

Hallo Dames,

Vanmorgen onze echo gehad en onze kruimel lag lekker te slapen. Eerst maar even wakker gemaakt en toen begon hij/zij lekker te bewegen.
Was lekker aan het duimen en naar ons aan het zwaaien en stak zijn/haar duim nog een keer naar ons op hahaha. We weten ook wat het wordt maar houden het nog lekker voor ons zelf wat een heerlijk idee.

De amnionstreng was helaas nog wel aanwezig maar onze kruimel heeft er nog geen last van gelukkig nu is het weer afwachten met de 20 weken echo. Ons kindje was vandaag 13.5 cm precies zoals het moet zijn.

Nou dames allemaal een heel fijn weekend wij gaan nog even lekker na genieten.

Groetjes dipsy

He wat naar dat de aminostreng er nog wel was, maar wat fijn tegelijk dat je kindje er (nog) geen last van heeft.
Was je verrast door het geslacht? Is wel fijn voor het gericht kiezen van een naam.
Wens je veel sterkte verder en hoop dat alles goed blijft gaan.

Liefs

hoi!
wat enorm goed om te horen dat het kindje er nog geen last van heeft! hopelijk verdwijnt hij nog!!
hoeveel weken ben je nu, omdat je het geslacht al kon zien?? succes met het voor je houden iig! ik vond het erg moeilijk bij mn zoontje toen en nu willen we het niet weten dus kan ik me niet verspreken!
leuk ook dat de baby zo bewoog! ontroerend om te zien hé! zo klein en weerloos en dan al zo menselijk!

sterkte met de spanning! hopelijk komt het allemaal goed!

Hej meid,
Beetje dubbel dus, fijn dat de kleine er nog geen last van heeft maar wel balen dat ie er nog zit. Voel je je er zelf al iets rustiger over? Ik hoop het maar.
Ik help je duimen dat de streng weg is met de 20weken echo!
Leuk trouwens dat je het geslacht al weet!

Wat fijn om je kindje zo te zien! Heel jammer dat die aminostreng er nog zit, maar zolang het kindje er geen last van heeft kunnen jullie positief blijven denken hè.

Ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat je toch weer een beetje van je zwangerschap kunt genieten.

Terug
Bovenaan