Vanmorgen gestript.

Vanmorgen verloskundige geweest alles was goed.toen inwendig onderzoek gehad en heb 1 cm ontsluiting ze heeft me gestript deed gelukkig geen zeer.ze zei dat dit kwam omdat ze er goed bij kon en de boel al een beetje verweekt was.nu zou de bavalling binnen 24 uur moeten beginnen.voel nog niet veel alleen met opstaan raar gevoel van onderen(soort druk zeg maar)als er niks komt moet ik de 28ste voor hartfilmpje naar zk en gaan ze praten over inleiding,maar hoop natuurlijk dat het niet zo ver komt.o ja mag al inleiden vanaf 41 weken dus fijn gevoel
liefs jootje

Ooooeh Spannend zeg...

Ik hoop ook voor jouw dat het strippen nut heeft. En anders idd al met 41 weken ingeleid worden heerlijk toch?

Ik ben a.s. zaterdag 41 weken. Einde is nu echt in zicht, en heb er een rust'gevoel' vAN gekregen

liefs en succes

Shit jo het strippen heeft niet geholpen,wel voor maar 3 uurtjes slaap vannacht door pijnlijke/harde buiken.verloskundige heeft nog gekeken naar het vochtverlies maar is helaas geen vruchtwater.gewoon hele dunne waterige afscheiding wel balen hoor!nu is het maar weer afwachten....ga lekker even naar mn bedje!
liefs jootje

Terug
Bovenaan