vanmorgen getest, negatief

A

Anoniem

Guest
Vanmorgen getest op dag 31, helaas negatief, we wachten nog een paar daagjes rustig af en testen dan eens weer.
Heb getest met een test van mat-care, heeft iemand hier ervaring mee? Ik dacht dat deze zeer betrouwbaar is.

Hoi!

Ik heb toevallig ook vanmorgen getest en was ook negatief. Ik heb met clearblue getest. Met jouw merk heb ik geen ervaring. Ben ook niet mege teleurgesteld, want we zijn pas een maand bezig. En misschien was ik ook wel iets te vroeg, ik weet namelijk nog niet hoe mijn cyclus precies loopt.
Nou, ik hoop voor je dat je snel zwanger bent.

Groetjes Marloes

Hoi meiden!

Van Matcare hoor ik allemaal goede berichten, dus dat zal wel goed gaan.
 Misschien hebben jullie nog te weinig HCG hormoon in de urine, die productie moet echt even op gang komen. Inderdaad nog even een paar daagjes afwachten en dan nog eens testen. Ik duim voor jullie!

groetjes,
Tess

Hoi Geetje,
Je kan nog op de goede dagen geklust hebben, maar de kans dat er een zaadje in het eitje komt is geloof ik maar 25 %, dus je kunt net pech hebben gehad.
Als de testen positieve LH hebben aangegeven dan klopt dat en kun je daarop vertrouwen.
En het kan ook zijn dat je HCGwaarde nog niet hoog genoeg is om te testen.
Je moet maar eens op www.babybrabbel.nl kijken bij zwanger worden of zijn of zoiets daar staat ergens een schema van de HCG wwarden per week.
Succes en hopelijk toch nog een positieve test eind van de week!
Groetjes Bo

Terug
Bovenaan