vanmorgen getest

A

Anoniem

Guest
ik heb via baby brabbel de romed casette test gekocht en volgens hun kun je die 4 dagen voor je NOD al doen.
Nu is mijn NOD pas a.s. maandag de 27e maar aangezien ik wel zere tepels heb en erg prikkelbaar ben en wat steekjes in mijn onderbuik. hoopte ik dat het raak was. we hebben erg ons best gedaan deze maand.
en ik dacht ook nog dat ik afgelopen maandag een innestelingsbloeding had gehad (beetje bruinrode afscheiding)
en dus vanmorgen alvast een test gedaan met ochtend urine
helaas maar een streepje zichtbaar, maar volgens mijn man was er nog een heel klein vaag streepje zichtbaar . ja volgens mij niet het lag maar net aan hoe of je hem vast hield.
nou ja maar even een paar dagen wachen. ik reken er nu niet meer op in iedergeval.
als de menstruatie uitblijft kan ik nog wel weer een testje doen.

dit moets ik even kwijt. liefs wilma23
ronde 5
1e kindje

Ahhh jammer maar nog wel even volhouden misschien had je man het toch wel goed gezien, je weet het maar nooit.
Doegg mirjam

He Wilma,

Balen meid maar er is nog hoop, je hebt natuurlijk iets te vroeg getest. Het kan zo zijn dat je lichaam nog niet genoeg HCG aanmaakt. Je leest hier weleens verhalen van meiden die pas na een week of soms zelfs pas 2 weken na NOD positief testen....
Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven maar het kan toch nog....

In ieder geval hoop ik dat je toch gezellige dagen hebt.

Groetjes Sandra

Terug
Bovenaan