Vanmorgen getest!

Afgelopen vrijdag had ik mijn NOD... ronde 3 voor een tweede kindje! En tot op heden geen ongie. Dus tijd voor een testje vanmorgen....

ZWANGER!!!

We zijn er zo gelukkig mee en zo snel! Dat hadden we helemaal niet verwacht, wel gehoopt! Maar ik vond het toch allemaal weer zo spannend, ik kan moeilijk de controle uit handen geven.

Nu maar hopen, bidden en duimen dat alles goed mag gaan. Ik heb ooit eens een miskraam gehad, 3 jaar geleden en dat vond ik heel moeilijk en verdrietig, daarna wel een goede zwangerschap en een heel mooi gezond meisje gekregen. Nu mag nummer 2 onderweg zijn! Rond 6 mei 2011 uitgerekent... wat een eind weg!

Met wie kan ik in de mamaclub voor mei?
 
Hoi Wat een fijn nieuws. Hartelijk gefeliciteerd. Ik ben nog steeds aan het wachten, ben al 2 weken over tijd en heb wat vage klachten die bij een zwangerschap kunnen horen, maar de test was negatief. Dus wacheten we het maar even af.

geniet van je zwangerschap en ik duim voor je dat alles goed mag gaan.

Liefs Mamawil
 
Hey,

gefeliciteerd !!!
Ja de angst blijf voor een miskraam. Ik heb er zelf geen gehad maar door een chromosoomafwijking wel een grotere kans erop.
En dat vind ik nu lastig : je wilt het van de daken schreeuwen dat je zwanger bent maar moet het eigenlijk nog een aantal weken geheim houden.
Gelukkig is er een forum, waar je waarschijnlijk geen bekende tegen komt en dus gerust je hart kunt luchten.

Ik weet niet of ik bij de mei-mama'sclub hoor. Moet even de eerste echo afwachten. Ik zit ergens op eind april begin mei. Maar de eerste kwam ok te laat dus waarschijnlijk toch een mei-baby.

Nogmaal gefeliciteerd en ga er lekker van genieten, hé.

Groetjes
 
gefeliciteerd, bergijp je angst wel, heb ook een miskraam gehad in januari maar ben nu al 11 weken zwanger van nummer 4. geniet gewoon van elke dag, hopelijk zonder misselijkheid
 
Terug
Bovenaan