vanmorgen getest!

Afgelopen vrijdag had ik mijn NOD... ronde 3 voor een tweede kindje! En tot op heden geen ongie. Dus tijd voor een testje vanmorgen....

ZWANGER!!!

We zijn er zo gelukkig mee en zo snel! Dat hadden we helemaal niet verwacht, wel gehoopt! Maar ik vond het toch allemaal weer zo spannend, ik kan moeilijk de controle uit handen geven.

Nu maar hopen, bidden en duimen dat alles goed mag gaan. Ik heb ooit eens een miskraam gehad, 3 jaar geleden en dat vond ik heel moeilijk en verdrietig, daarna wel een goede zwangerschap en een heel mooi gezond meisje gekregen. Nu mag nummer 2 onderweg zijn! Rond 6 mei 2011 uitgerekent... wat een eind weg!

Met wie kan ik in de mamaclub voor mei?

Van harte gefeliciteerd meid, wij gaan ook voor de tweede, heeftlang geduurt pas ronde 12 zwanger geworden na een MK....
ben uitgerekend rond 5 mei... maar dat kan ook zo maar verranderen omdat ik een ngestelheid heb overgeslagen dus weet niet echt wanneer ik mij ei heb gehad...we zullen meer weten als ik op controle ga.....
in ieder geval ik wens iedereen een fijne zwangerschap....

nog iets : ben 35 jaar en heb al een dochter van 7....

Gefeliciteerd Bloempje!!!
Super zeg!
Ik heb afgelopen week wat zwangerschapstesten erdoor heen gejaagd.
Ook wat negatieve er tussen zitten wel van een ander merk.
Vanochtend nog maar 1 van de kruidvat gedaan, en die is een heel stuk duidelijker.
Ik heb ook al wat bruine afscheiding gehad, ik hoop dat mijn menstruatie niet gaat doorzetten.

Hoe voel jij je???
Ik ben zo moe, en voel me lusteloos...
En zo ontzettend onzeker!!

Meis ga lekker genieten!!

Liefs, -vlindertje-

@vlindertje heb ook de dag na mijn nod wat bruinig slijm verloren en een vlek bruin bloed, en dacht toen meteen shit het gaat weer fout.en ben maar elke dag weer opnieuw gaan testen.is moeilijk om los te laten zelfs mijn vriend word er gek van hij vroeg of ik een test lab op de wc heb...ik zal voor
ons twee duimen. Donderdag mag ik pas naar de gyn, lijkt alsof het heel lang duurt tot donderdag.

@ Mamaeef,

Het bruinverlies was gisteravond zover als weg.
En vanochtend is het overgegaan, naar flink bloeden.
Dus helaas denk ik dat er voor mij geen mei-baby zal komen.
Mijn buik doet ontzettend zeer, en ik heb barstende hoofdpijn.
Ik ben nu zo teleurgesteld in mn lichaam.
Pff.. ik weet t gewoon niet meer.
Gister nog positief getest, en nu dit?!
Ik ga ontzettend hard voor jou duimen!!!
Ik wens jullie heel veel geluk en suc-6!!

Liefs, -vlindertje-

Vlindertje wat een slecht nieuws. Heel erg verv.elend ik wens je veel sterkte toe. Ik was echt aan het hopen dat het goed zou komen met jou. Dacht dat je een innestelbloeding had. Hou de moed erin meid
Veel liefs

Hey Vlindertje,

Waarschijnlijk heb je een vroege miskraam. Wel een bevruchting maar geen goede innesteling en dan gaat het al heel vroeg fout. Maar het is zeker moeilijk en balen en het voelt ook gewoon alsof je een kindje verliest. Sterkte ermee... het is niet niks!

Liefs

Terug
Bovenaan