Vanmorgen gewerkt vervolg

Hey meiden

Nou ben vanmorgen naar mijn werk geweest,heb eerst aan mijn baas gevraagd waarom die me niet meer gebeld had,hij zei dat ie nog niet was terug gebeld door de Arboarts en dat die de beslissing moet nemen.
Ik zei dat ik daar niet op ga wachten en dat ik gewoon alleen de ochtenden kom.
Daar wist hij niet zoveel op te zeggen,ik zou een uurtje later even met hem rustig gaan zitten om het te bespreken ook omdat ik na mijn verlof ouderschapsverlof wil aanvragen.

Nou mijn 2 collega's waar ik normaal gesproken een hele leuke band mee heb vroegen helemaal niet hoe het met me ging ze waren volgens mij gepiekeerd doordat ze mijn diensten moeten opvangen.

Na een uur ging ik weer met mijn baas zitten ouderschapsverlof was geen probleem dus straks werk ik na mijn verlof 2 dagen inplaats van 3.
Toen het hele rooster samen met mijn collega en mijn baas doorgenomen mijn collega vroeg me serieus of ik niet even deze week gewoon hele dagen kon werken want zij had vrij 2 dagen. Ik zeg nee dat doe ik niet ik trek dit al amper ik heb hartstikke veel pijn.
(wordt helemaal mooi ik moet komen en pijnlijden en zij neemt lekker vrij)dat ze het uberhaupt vraagt vind ik al raar.

Nou het gaat om een maandje wat ze bij moeten springen en mijn baas vangt ook veel op maar ze deden daarna wel heel naar tegen me alsof het allemaal mijn schuld was het kon ze ook niet schelen dat ik zoveel pijn heb.
En dan merk je pas hoe je collega's echt zijn want dat zeg ik ik heb normaal een hele leuke band met ze....ik vind het jammer dat ze dan nu zo doen want ik heb deze pijn ook niet voor mijn lol en wil ook het liefst zolang mogelijk doorwerken.
En normaal gesproken als hun wat hebben spring ik altijd bij nou nu zie je dus als ik iets heb is dat andersom dus niet zo.

Maar goed mijn baas had zijn excusses nog aangeboden van zijn nare gedrag van vrijdag.
Dus dat is dan wel netjes.

Nou meiden ik ga effe liggen rusten Nynke ligt net in bedje.

Liefs zonnetje

Jammer dat je collega's zo naar deden.
Wel goed van je werkgever dat die zijn exuses heeft aangeboden. Hopelijk gaat het wat beter met de pijn als je wat minder gaat werken.
Groetjes Esther

Goed dat je echt alleen vanmorgen gegaan bent! De druk kan zo groot zijn. Jammer van de reacties van je collega's. Wie weet trekken ze nog bij. Ik kan me voorstellen dat ze het juist aan het eind van december niet fijn vinden dat ze xtra moeten bijspringen. Ze zullen misschien meer begrip hebben als ze aan het idee gewend zijn. Jij kan iig niet meer doen dan de ochtenden werken en 'smiddags goed rusten!
x Taraneh

wat vervelend zeg!!! Ik kan me voorstellen dat je er flink over in zit!! Gelukkig komen de feestdagen eraan en hebben ze een paar dagen de tijd om erover na te denken en misschien draaien ze daarna wel bij!
In elk geval heel goed dat je voet bij stuk hebt gehouden!!

Liefs Kim

je hebt het goed aagepakt!
heel naar van die stomme collega's zeg,,maar ik herken het zo! zo ging het ook bij mijn 1ste zwangerschap toen liep ik stage en die collegas waren ook niet te pruimen sinds ik zoon pijn had en minder kwamen hun iets meer moesten doen!
gewoon bij je stand punt houden en aan je eigen denken!

liefs

Goed gedaan... en wat je collega's zeggen schijt aan hebben, andersom zou jij t ook doen voor hun... en als er dadelijk iets is met je omdat je toch een week door hebt gewerkt, zeggen hun niet bedankt dat je toch gekomen bent.....en jij zit met de gebakken peren!!!!!

Dus groot gelijk meid!

Wat vervelend van je collega's. Al kan ik me het wel een beetje voorstellen... veel niet-zwangeren hebben echt geen flauw idee hoe lastig die bijbehorende kwalen kunnen zijn en denken dat je negen maanden huppelend door het leven gaat. Ze trekken vast wel bij als ze eenmaal aan het idee gewend zijn!

Belangrijker dan je collega's; hopelijk gaat het nu beter met je, want alhoewel de eindstreep bijna in zicht is, duurt het nog best lang!

Terug
Bovenaan