vanmorgen in het zh geweest.

A

Anoniem

Guest
hallo,

waren we weer.
nou vanmorgen in het ziekenhuis geweest! en alles was goed gelukkig. op de echo was niks te zien... op wat slijmvies na. en dat duid op dat de eisprong is geweest zei ze!. dus we hoeven nu even niet "verpicht" te klussen;)
maar dat betekend dus ook dat ik op het wachtbankje ben beland.... dus ik hoop dat ik binnen nu en 2 weken niet ongie wordt. wanneer de eisprong is geweest kon ze me niet vertellen... dus ja even afwachten...
mocht ik wel ongie worden moet ik gaan bloedprikken. om te kijken hoe het met de hormonen zit..... hoop alleen dat, als ik echt ongie moet worden deze ronde dat het dan ook deze week gebeurt. want ik moet 3weken na de eerste menstruatiedag nog een keer bloedprikken. en we gaan over 3,5 week op vakantie voor 3 weken.... en anders moeten we het nog een cyclus afwachten....
nou ja maar niet op de feiten vooruit lopen toch....
misschien ben ik gewoon al zwanger!!! wat het klussen betreft... we hebben iig op het juiste moment geklust dus daar kan het niet aan liggen.
sorry dames voor het lange vehaal. maar ben eigenlijk best wel opgelucht!

alle wachtende met mij... succes!
kus famke

klinkt goed, nu even afwachten..duimen op een zwangere vakantie :)

Hoi Famke,

Ben erg benieuwd naar je verhaal omdat ik ook met lange en onregelmatige cyclussen zit. Heb jij enig idee waar dat van kan komen? Of anders gezegd, zou het kunnen dat dat gewoon normaal is en dat wij nu eenmaal zulke cyclussen hebben?

Ik heb net als jij al een kind en die is er ook gekomen maar toch maak ik me zorgen want de eerste was raak in 4 maand.

In ieder egval veel succes toegewenst, ik duim voor je en laat ons weten hoe het verder gaat!

xxx

Hee ,

Ook ik ben een tijd terug naar het ziekenhuis geweest en ik moest ook bloed laten prikken en mijn vriend zijn zaad in leveren.

Ik moest ook op de derde cyclus dag en op de 21 ste cyclus dag .

Maar zodra die uitslagen bekend zijn en ze vinden niets geks mag je gelijk door voor iui hoor .
Tenminste dat was bij ons het ging ineens enorm snel ik dacht dat er nog meer onderzoeken kwamen en dergelijke maar ze wilde gelijk afspraak maken voor prik instrukties (voor hormomen) omdat het even niet zo lekker ging met onze relatie en we allebei niet lekker in ons vel zaten/zitten hebben we dit nog niet gedaan .

Het ging ineens zo snel dat wilde ik natuurlijk ook wel maar na een jaar aantobben had ik dit nog niet verwacht .
Wij gaan na de vakanties beginnen met iui we willen even werken aan onze relatie en onszelf lekker op vakantie en niet met zwanger worden bezig zijn .
Wij gaan pas in september en dan beginnen we waarschijnlijk in oktober ligt eraan hoe mijn cyclus loopt dan .

Veel succes !

@bloemmie, dat is in ieder ziekenhuis anders. Wij kregen eerst alle onderzoeken om te kijken of er echt niets aan de hand was en of iui wel zin zou hebben. Wij hebben een jaar van onderzoeken gehad voor we met iui mochten beginnen. Ook bij ons is geen orrzaak gevonden.
Iui is ingrijpend, dus de meeste artsen willen dit zo lang mogelijk uitstellen.

@ famke, idd hopen dat alles niet meer nodig is! Succes de komende periode!

X

Wat fijn dat je zo opgelucht bent en dat de onderzoeken nu lopen. Ik heb dezelfde onderzoeken gehad en ook bij ons is er niks gevonden. Nu moeten we min 4 maanden zelf proberen en anders weer terugkomen. Ik hoop dat jullie snel zwanger zijn en dat alle onderzoeken niet mee nodig zijn!

Terug
Bovenaan