vanmorgen naar de verloskundige geweest + echo

hoi dames,
vandaag weer naar de verloskundige geweest,alles was goed bloeddruk was 125/75 hb was 8.1 waarom ben ik dan zooooo moe ?
30 weken vandaag heb nog een groeiecho gehad was leuk om te zien was iedere keer aan het happen naar vruchtwater haha en was heel bewegelijk.ze is nu ong 1540 gram en ze verwachten dat ik een 7 ponder krijg dus gelukkig normaal haha.
gr cinderella

oooh jij ook al zo moe, het is echt gewoon te erg.... waar is mijn nesteldranggggggggggggggggggggg

wil nog zoveel eigenlijk maar er komt totaal niets uit mijn handen.....

tips zijn welkom want chocolade helpt niet ;-)

mooie uitslag.ik had hem vorige week.mijn meisje woog 1598 gram.ben benieuwd hoeveel gram ze volgende week is aangekomen.leuk dat je dr gezichtje zag.bij mij lag ze met haar gezichtje naar mn rug,hoop dat ze er volgende week beter voor licht.ik slaap soms het klokje rond.ach ik zal het wel nodig hebben.ik geef er maar aan toe ;-))

@ puck ja ben heel erg moe ,en men nesteldrang had ik nog tot vorige week maar nu pfff.en idd chocolade helpt niet maar is wel lekker haha.
@langgewacht. 2e kindje mijn zoon heeft me gecorrigeerd ze was zelfs 1555 heb niet goed geluisterd haha heb even het gezichtje gezien was leuk aan het happen en gapen ,hopelijk zie je haar volgende week beter.ik ga s middags als de jongste naar school is nog even naar bed heb ik ook echt nodig.;-}

leuk om te weten hoe de kleine nu groeit en weegt
verleden week wel gehad (vanwege een nacht voorweeen) maar geen idee wat de uitslagen waren :-(
ze zat op schema geloof ik

waarschijnlijk krijg ik er volgende week nog een duimen dus....

ze zal nu wel hard aan het groeien zijn, al mijn energie gaat er aan op

maar goed om te lezen dat de meeste dus rond de 15/1600 zitten
weet ik een beetje een richtlijn

Leuk zo'n mooie echo!
Die vermoeidheid hoort er gewoon bij zo op het laatst hoor! Kun je niet een half uurtje een dutje doen?
Ik heb nog een actieve dreumes rondlopen, en als hij zijn ochtenddutje doet ga ik fijn schoonmaken en opruimen en met zijn 2e dutje even slapen. Dat helpt mij prima!

Terug
Bovenaan