Vanmorgen naar het zkh geweest

Nou ik heb mijn eerste ziekenhuisavontuur ook achter de rug.
Ik had vannacht enorme rugpijnen die maar niet overgingen. Daarnaast had ik krampen in mijn onderbuik. Na in bad te hebben gelegen en heel de nacht te hebben gespookt, toch maar het ziekenhuis gebeld en we mochten meteen komen.
Ik was natuurlijk best bang dat de bevalling zou beginnen ;omdat ik nu bijna 33 weken ben en het dus veel te vroeg zou zijn.
Hartfilmpje werd gemaakt en de harde buiken werden bijgehouden, inwendig onderzoek gehad om de baarmoedermond te controleren ,urine ingeleverd en een echo gehad. Gelukkig was alles goed en bleek er geen ontsluiting te zijn. Waarschijnlijk kwamen de krampen van mijn darmen vandaan. Ik heb een chronische darmziekte waar ik ook medicijnen voor gebruik. Nu heb ik nog wel regelmatig pijn maar ik ben wel wat gerustgesteld. Als het nu weer gebeurd dan moet ik meteen weer naar het ziekenhuis.

We hebben iig de route een keer geoefend zullen we maar zeggen en laten we hopen dat hij nog een paar weken blijft zitten...;-)
 
Ja was zeker schrikken...maar gelukkig idd alles goed, wat wel toevallig is, is dat mijn beste vriendin op hetzelfde moment in een ander ziekenhuis bevallen is van een dochtertje ;-)

Volgens de gyn waren het geen indalingsweeen maar echt mijn darmen.

xx
 
Terug
Bovenaan