Vanmorgen test gedaan ........

A

Anoniem

Guest
De test vanmorgen was weer negatief na 10 dagen overtijd zijn....... dus ik heb nu zoiets van, kom maar op met die menstruatie   dan weet ik waar ik aan toe ben.

Denk dat de kip in mij die het ei moet leggen, van de leg is

We gaan dus nu gelijk maar weer om de dag klussen, want ja blijft nu de vraag ...... wanneer heb ik m'n eisprong .......

Groetjes Ellen

Hoi Ellen,

Balen zo, zeg. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

Ik weet wel dat de pil best wel wat impact op je normale cyclus heeft, en dat kan wel een paar maanden duren voor je lichaam weer zelfstandig alles op gang heeft.

Misschien moet je gaan temperaturen om een idee te krijgen hoe je er nu voor staat.
Of ovulatietesten gebruiken.

Stom he, dat je eerste altijd bezig bent niet zwanger te worden en nu juist andersom.

Succes en hou ons op de hoogte.

Groetjes van Fleur

Ha Ellen,

Ik leef met je mee, wat vervelend zeg! Maar ook jij vat het goed op merk ik.
Ik ben erg benieuwd hoe het verder met je gaat lopen. Ik duim nog volop door, en hoop natuurlijk dat het als nog raak is. Succes, ik hoor graag weer snel van je.
We gaan het hier op dit forum allemaal tot een zwangerschap brengen, maar geduld opbrengen is lastig...
Groetjes J

Hoi Ellen

Behoorlijk balen. Die onzekerheid zou mij ook gek maken. Ik hoop dat je of snel ongi word of een positief resultaat hebt.Maar dan hadden die andere dat eigenlijk al moeten doen.
In ieder geval ik duim voor je dat je snel zekerheid hebt.

Veel liefs Doortje

Sorry hoor maar ik moest echt enorm lachen om je opmerking dat de kip van de leg is!

Ik wens je veel succes en hoop echt voor je dat je alsnog een positieve test mag hebben!

En anders wens ik je veel succes voor de volgende ronde!

Het moet toch een keer lukken!!!!

groetjes,
Nicki

Ach ja Fleur, Doortje en J  ...... we gaan het gewoon weer om de dag doen en dan moet het gewoon een keer lukken, heb eigenlijk helemaal geen zin in dat getemperatuur enz. Van mijn dochter was ik vrij snel in verwachting (2maanden) en bij mijn zoontje heeft het 7 maanden geduurd.

We zien het allemaal wel. Je er druk om maken kan alleen maar averechts werken .....

Lief dat jullie meeleven, maar dat doe ik ook bij jullie allemaal en ik blijf ook duimen  en hou jullie op de hoogte.

Groetjes Ellen

Hahahahahaha Nicki, ach ja ........ beetje humor houden he

Groetjes Ellen

Wat zijn jullie allemaal snel met reageren zeg, als ik even niet oplet... hihi
Ook ik moest lachen van die kip en leggen. Moet kunnen, positief en vrolijk blijven, scheelt dat niet??
Groetjes J

Terug
Bovenaan