vanmorgen vh eerst een smiley op mn ovulatietest!!!!!

Ha die Cenn!

Eindelijk een test die positief is.... Maak er maar een feestje van...!!!

Ik ga volgende week voor het eerst met een ovulatietestronde beginnen. Ben benieuwd. Wij zijn al 2,5 jaar bezig, maar eigenlijk nog nooit van die testen gedaan. Nadat wij voor het eerst naar de gyn. gingen, moesten wij elke maand terugkomen rond mijn ovulatie om te kijken of de Clomid wel aansloeg. Dus dan gaf de gyn. een seintje wanneer we het beste konden gaan klussen...
Nu hebben we eigenlijk een rustperiode afgesproken qua behandelingen in het zh. Het zaad van mijn man was de afgelopen keer (3de IUI behandeling) zo slecht, waarschijnlijk door een heftige stressperiode, dat we nu ongeveer 3 maanden moeten wachten totdat ze het zaad opnieuw kunnen testen. Zaad heeft ongeveer een kleine 3 maanden nodig om zich opnieuw aan te maken. Dus even een 'verplichte' stop. En ik hoopte zo dat ik het ook even uit mijn hoofd kon zetten, maar door alles en iedereen om je heen kan ik gewoon bijna niet aan iets anders denken.... Erg vermoeiend!

He succes en tot gauw!
Liefs, Britt

hoi..

jeetje 2.5 jr? das ook al lang... heb zelf ook net mn eerste ovulatietesten gebruikt hoor.. ook nog niet eerder gedaan!!! begin april moet ik vh eerst na de gyn... echt dood eng ma ja... denk dat stress ook wel bij ons een rol kan spelen...
wat is clomid dan? medicijnen ofzo? tsja nog allemaal nieuw voor me (nog wel..)
kweet niet of je mn mailadres al had? maar als je em wilt : cenn4you@hotmail.com !!!!
volgens mij heb ik wel es vaker met je "bericht" ...

nou meid ik hooop ook zo dat je snel geluk hebt.. je hebt ook lal lang genoeg gewacht!!!!

liefs cenn

Terug
Bovenaan