Vanmorgen wakker geworden met een vlek!!!!

Hay meiden,

Vanmorgen wakker geworden met een flinke natte vlek in mijn pyjamejasje.......borstvoeding komt goed op gang hahaha. Was na tien minuten gelig en keihard opgedroogd..............hahhhah geen gezicht!

Vandaag bezig geweest met de voorbereidingen:

- blauwe muisjes gekocht
- beschuit gekocht
- grote onderbroeken gekocht (4x)
- bigshirt gekocht
- adressen geschreven voor de geboortekaartjes
- zoogcompressen gekocht (heb ik nu toch nodig hihi)

Morgen bedje (komt naast mijn bed) in elkaar zetten en dan de kinderwagen nog.....owja, ziekenhuistas doe ik ook morgen.........

Liefs......hoever zijn jullie????




 
Nou, je bent lekker bezig. Ben morgen 36 weken, maar ga volgende week pas mijn tas inpakken, komt wel goed, beschuit enzo moet ik nog kopen, maar dat komt ook wel. Deze week is nog een beetje relaxte week, thuis rommelen, tv kijken, volgende week ga ik wel echt dingen doen die nog moeten gebeuren (maar ja, dat zijn er niet zoveel).
 
Goed bezig!
Ik ga volgende week helemaal los met het inrichten van de babykamer, uitzoeken/wassen van de kleertjes, laatste dingen aanschaffen...

Misschien die lilypadz alvast maar in huis halen ;)
 
Wat grappig, ik ben benieuwd of ik ook ga 'lekken'....

ik vind het wel slim van je dat je alles al in huis haalt; ga ik ook maar eens beginnen. Muisjes en zo.
Tas maak ik vanavond klaar, ga zo met mijn zoontje naar de film de gelaarsde kat, tja misschien wel voorlopig het laatste uitje voor hem met zijn mama. Even quality time, hoop niet dat mijn vliezen breken in de bios haha...

xx
 
Hier is ook bijna alles klaar. Alles is gewassen, moet alleen nog allemaal gestreken worden, terwijl ik dat anders nooit doe. De bedjes staan klaar, nog niet gedekt. Verder zijn de stickers voor de geboortekaartjes ook al klaar, ik zoek het niet om 80 enveloppen te gaan schrijven. De ziekenhuistas moet ik nog inpakken en ik moet nog logeertassen klaarzetten voor de jongens. De muisjes en beschuiten moeten nog gekocht worden. Verder ben ik momenteel ook druk bezig met de verjaardagen van mijn jongens. De oudste is 20 januari jarig en de jongste 1 maart en dit keer vieren ze het samen op 21 januari. Dus moet er nog een kinderfeestje georganiseerd worden, cadeaus gekocht worden, traktaties gemaakt worden enz..... Druk, druk, druk.
 
Terug
Bovenaan