Vanmorgen weer echo gehad!

A

Anoniem

Guest
Joepie, zo leuk!! Heb weer een echo gehad vanmorgen, dit is nu nummer 6 voor mij! Zo gaaf. De gyn zei al, jij hebt wel veel echo's, weinig vrouwen die er zoveel krijgen. Dat is dan het 'voordeel' van een verhoogde bloeddruk. Hij was trouwens best goed!! Dus ben heel blij. Weinig kwaaltjes op dit moment, voel me prima. Fijn! Alles op de echo zag er mooi uit. Handjes en voetjes gezien. Lekker bewegelijk ook. Blaas van het kindje gezien, ruggengraat. Heel bijzonder allemaal. Blijft echt heel mooi. Bij mij zit de placenta aan de voorkant, en dus duurt het bij mij langer voordat ik het kindje voel schoppen, zal 22 weken zijn pas. Maar ach, als het maar lekker groeit. Dat is ze vergeten op te meten, maar vind ik niet eens erg. Oud jaar mag ik weer voor de 16 weken echo. Ik hoop dat het voor jullie ook allemaal fijn en voorspoedig verloopt! Geniet er in elk geval van!!

Super dat bij jou ook alles goed is! Ik mag 2 januari weer, maar dan bij de verloskundige.

Wat een gaaf gevoel dat alles in orde is, hè? Echt heel bijzonder om te zien wat zich allemaal in je buik afspeelt!

X

Super! ik mag pas 28 januari weer, dan hebben we de 20 weken echo..... kijk er nu al naar uit.

en ff over de placenta aan de voorkant... ze zeggen idd dat je je kindje pas later voelt. maar ik voelde mijn zoon al met 17 weken schoppen.... ik had echt een kleine ninja in mijn buik... maar ik voelde het toen al heel snel. ondanks dat de placenta voor lag......

Hoe hoog is je bloeddruk eigenlijk???
Ik heb namelijk een verlaagde bloeddruk. vorige week woensdag was ie 90/68 ik mag dus ongestoord zoute drop eten hahah.... maar een lage bloeddruk is ook niet goed hoor..... ik word er altijd zo duizelig van. dit zelfde had ik met de eerste ook. toen ik 38 weken was had ik een hele mooi bloeddruk zoals die hoorde te zijn.

Wat fijn voor je! Wij mogen volgende week zaterdag weer. Dan gaan ze kijken of ze het geslacht al kunnen zien :) Heel erg spannend.

Ik sluit me aan bij anna-lovely. Ik had bij mijn zoon ook de placenta aan de voorkant en begon met 18 weken af en toe al wat te voelen. Met 20 weken was het overduidelijk. Dus wie weet voel jij het ook al eerder! Ook bij dit kindje ligt de placenta aan de voorkant, dus ben benieuwd wanneer ik dit kindje voel.

En zoals je zegt... het belangrijkste is dat ze goed groeien :)

Geniet van al je echo's!

Terug
Bovenaan