vanmorgen weer een test gedaan....

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Helaas de test was toch echt negatief,dus niet zwanger!

liefs caro

Hoi Caro!

Jammer! Hoeveel dagen was je overtijd?

Heel veel succes. Vol goede moed naar de volgende ronde gaan hoor! Het mooie weer komt eraan

Heitje

Hoi Heitje,

Het is allemaal een beetje een moeilijk en lang verhaar,maar ik zal het proberen om t zo kort mogelijk te vertellen.
Dus even in het kort,
8mrt heb ik een mk gehad en sinds die tijd heb ik last van af en toe vloeien,iedere keer maar een heel klein beetje en de ene dag wel en de andere dag niet!
Heel raar.
Vorige week donderdag ben ik een slijmprop verloren met oud bloed en sinds die tijd heb ik nergens geen last meer van.

In de tussentijd heb ik zw.verschijnselen gehad vandaar dat ik begon te twijfelen of het idd zo zou zijn.
Maar denk dat mijn lichaam me erg in de war heeft gebracht!

We dachten gister op de test een heeeeel vaag 2de streepje te zien,maar vanochtend was er niets meer,dus ben ik toch niet zwanger.

Ja en wanneer ik ongesteld moet worden weet ik nu dus niet en ook mijn vruchtbare periode weet ik niet,dus zal de volgende ronde niet zo makkelijk uit te rekenen zijn.

We blijven gewoon klussen en ooit zal het toch es raak moeten zijn,toch

liefs Caro

Mijn lichaam heeft me ook enorm voor de gek gehouden. Blijf positief, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Wel jammer voor je....ik hoop dat je snel zwanger word.

Ik duim voor je.

x
dompy

Hoi Caro,

Jeetje.. dan houdt je lichaam je inderdaad behoorlijk voor de gek! Waarschijnljik ben je dus wel zwanger geweest. Het klinkt raar maar dat moet je dan maar positief zien: je kunt in ieder geval zwanger worden!

Kop op hoor! Het komt heus goed.. ook bij jullie!

Heitje

Hoi Caro,

Wat rot voor je! Soms kan je niet op je lichaam vertrouwen nee...en dat is behoorlijk misleidend en balen...
Nou sterkte..en hopelijk hebben we allemaal snel een keertje geluk!
We duimen!!

Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan