vanmorgen weer een test gedaan...

hoi caro
wat een teleurstelling voor je.jammer hoor.volgende keer beter!!misschien moet je eisprong nog komen?of heb je die al gehad en had je al ongesteld moeten zijn?
groetjes kari

hoi Kari,

Ja was inderdaad een teleurstelling voor ons,maarja niks aan te doen.

Het nadeel is ook dat ik dus totaal niet weet wanneer ik mijn eisprong of menstruatie kan verwachten.
Ik zal het in t kort uitleggen.
8mrt heb ik een mk gehad en vanaf die tijd vloei ik af en toe al.(heel weinig en alleen bij het afvegen)
De ene dag wel ,de andere dag niets,heel apart.

Vorige week donderdag verloor ik een slijmprop met oud bloed en sinds die tijd vloei ik totaal niet meer.
Misschien was dat nog de restanten van de mk?

En moet ik gewoon vanaf de dag rekenen dat ik niet meer vloeide?
Ik weet t echt even niet meer!
Heb echt geen idee wanneer mijn vruchtbare dagen nu zijn of wanneer ik ongesteld moet worden!

Alles wel goed met jou?

liefs Caro

hoi caro

met mij gaat het wel goed.ik bloed nog wel,met af en toe nog wat stolsels.maar ik denk dat t bijna over is.ik ben altijd heel regelmatig geweest en had maar heel weinig hormonen in mn lijf tijdens mn zwangerschap(van 10 weken,vruchtje was al gestorven met 6,5 wk).dus ik verwacht mn eisprong eigenlijk halverwege volgende week.maarja,als ik nog niet schoon ben...bij jou is t helemaal irritant heejje moet eigenlijk rekenen vanaf de dag van de miskraam,maar dat is bij jou al zo lang terug,dat klopt allang niet meer.je kan gewoon niet weten wanneer je je eisprong hebt gehad.misschien wel kort geleden.kan je alsnog zwanger zijn,maar dat je t nog niet kan meten.ik hoop voor je dat je snel ongi word,als je dan toch niet zwanger bent.ik geloof dat je,als je 6 weken na je mk nog niet ongi bent,wel recht heb op een onderzoek.dus,misschien even naar de huisarts??
groetjes kari

He Caro,

Wat jammer voor je dat het  nu negatief is zeg!
Misschien maar even beter hoor. Heb je tenminste eventjes rust in je lijf.
Gewoon positief blijven denken en de volgende keer hopen dat het goed komt.
Je hebt in iedergeval een rede om lekker te blijven klussen.

Sterkte
Liefs kit

Hoi Caro,
Wat vervelend zeg, dat de test nu toch weer negatief is. Ik hoopte zo voor je. Ik ben vandaag maar begonnen met temperaturen om een beetje te kijken wanneer nu mijn eisprong is, want ik weet het ook echt niet meer. Ik heb wel een ovulatietest in huis, maar dan moet je ook ongeveer weten wanneer je moet beginnen met testen.
Ik zou willen dat, als we dan toch niet zwanger zijn gewoon ongi worden, dan kun je tenminste weer gewoon verder met de volgende ronde. Zo blijf je in onzekerheid.
In ieder geval nog veel succes en boven alles veel plezier met het klussen!
Groetjes Lucielle

Hoi Lucielle,

Was het maar zo makkelijk dat als je niet zwanger bent je gewoon ongesteld zou zijn,maarja zo gaat het helaas niet altijd.

Hoop dat temperaturen jou wel kan "vertellen"wanneer je eisprong is,dat kun je inderdaad denk ik beter doen dan de ovulatietesten,anders ben je zoveel testen nodig...

Ik duim in ieder geval voor je dat je snel zwanger mag zijn!

Succes meid!

liefs caro

Terug
Bovenaan