Vannacht een bloeding gehad.

Ga vannacht net als alle nachten naar het toilet. Krijg ik daar toch de schrik van me leven. Allemaal bloed.
Ik maar meteen de vk gebeld. 5 uur 's ochtends. 1 uur later stond ze naast me bed. De baby doet het prima en kan het bloed ook niet verklaren. Misschien een bloedvaatje dan gesprongen is. Ze heeft ook maar meteen gekeken hoeveel ontsluiting ik had. En dat was 1 cm. Ze heeft me ook meteen gestript. Dus wie weet is het voor vandaag. Ben normaal morgen uitgerekend.
 
Oeh dat is inderdaad even schrikken! Fijn dat alles wel goed is met de kleine! Het wordt spannend voor je, wie weet heeft het strippen geholpen en heb je binnen nu en een paar dagen je kleintje in je armen!
 
Wat zul jij geschrokken zijn! Wel fijn om te weten dat je al een klein beetje ontsluiting hebt en dus gestript kon worden. Ik hoop voor je dat het iets oplevert!
 
Je schrikt dan wel hè. Ik had het vorige week. Waarschijnlijk ook een geknapt bloedvaatje o.i.d. Ik was toen iets meer dan 38 weken en de vk vond het te vroeg om te strippen. Morgen wel een poging (met 39+4).

Hopelijk heb je snel je kleintje in je armen!!
 
Tot nu toe nog niets gevoeld. Alleen dat ik weer bloed verlies. Maar ik moet pas bellen als er bloedstolsels bij zitten. Dus hou het goed in de gaten.
 
Terug
Bovenaan