vannacht een uur in ziekenhuis geweest.

A

Anoniem

Guest
Afgelopen nacht werd ik wakker van een golf maagzuur in mijn mond en daarop volgend verschrikkelijke krampen. Ik moest ze echt wegpuffen en dacht dat het begonnen was. Tot ik er tijdens de tweede kramp achter kwam dat ik snel naar de wc moest. Daar heb ik drie kwartier gezeten met verschrikkelijke diarree. Het was net plas. Omdat ik niet wist waar het vandaan kwam heb ik toch de verloskamer gebeld en na overleg met de dokter wilden ze dat ik even langs kwam. Mijn man dus voorzichtig wakker gemaakt en met de taxi naar het ziekenhuis met manlief. (half drie 's nachts). Daar aangekomen werd een hartfilmpje gemaakt wat gelukkig weer goed was. Hierna kwam de Gyna nog even kijken. Er was iets van hele lichte weeenactiviteit te zien maar dit stelde eigenlijk nog niet veel voor. Hij wilde dus toch even zelf voelen of ik al ontsluiting had. Omdat ik gepland sta voor een KS hoopte ik dit niet mee te hoeven maken, maar daar lag ik dan. Dokter deed zijn handschoenen aan. Hij bleef maar zeggen dat ik moest ontspannen. Geloof maar dat dat niet lukt met een hand die naar binnen geduwd wordt en tegelijkertijd het gevoel dat je nog steeds diarree hebt. Gelukkig ging het goed en had ik een geheel gesloten baarmoedermond. Dat was dan weer minder nieuws. Het lijkt er niet op dat ons dametje zelf al eerder gaat komen dan de KS gepland gaat worden. Bij thuiskomst meteen in bed gedoken en nog een paar uur heerlijk geslapen. Waar het dus op neer kwam is dat ik gewon midden in de nacht met een diarree aanval naar het ziekenhuis ben geweest

oooh vreselijk! Dat heb ik dus ook gehad   (2 nachten achter elkaar zelfs) maar ik dacht dat is alleen diaree :p maar mijn buik deed zo;n pijn!

Later bleek het gecombineerd met voorweeen geweest te zijn (je darmen raken blijkbaar ook van slag van je baarmoeder en andersom.

Ik heb afgelopen vrijdag ook onderzoek gehad inwendig en had veel erger verwacht, misschien dat het daardoor zo meeviel, het deed geeneens pijn maar ik kon me gelukkig goed ontspannen dat scheelt wel..

dat is op zich wel balen.

maar ik heb dat nu ook al een paar keer gehad. omdat ik al zolang last heb van harde buiken en voorweeen. daar reageren me darmen ook op. me de oudste was diarree en wat last van me maag het startsein voor de bevalling. dus iedere keer was ik hoopvol.maar tot nu toe is het ook gewoon een diarreeaanval door de harde buiken of voorweeen en verder niks.

Terug
Bovenaan