vannacht geen oog dicht gedaan!!!

Jeetje wat was die kleine actief vannacht,ik heb gewoon geen oog dicht gedaan..

hoe ik ook ging liggen het maakte allemaal niks uit.
een paar keer opgestaan,maar dat hielp ook niks,steeds als ik dan weer ging liggen begon de kleine weer.

Gelukkig wel tot half 10 kunnen blijven liggen,onze dochter is alleen naar beneden gegaan en heeft zich de tv aangezet...

hebben jullie die nachten ook wel eens??

Nee, gelukkig tot nu toe niet. Maar een dochter die zelf opstaat en naar beneden gaat en mama laat liggen.........die heb ik ook niet. Onze dochter is al een week om 6 uur wakker. Dan denk ik: kom nog maar even bij mij in bed liggen. Maar dan vindt mevrouw het tijd om lekker op het bed te gaan springen. Aaaahhhhh. Dus ik hoop dat de baby nog even rustig blijft 's nachts. Overdag voel ik al genoeg.....wat overigens erg leuk is!

Hier ook niet gelukkig, wel dat de kleine me af en toe half wakker schopt, maar dat vind ik dan ook wel weer schattig
En tja, mijn zoontje vindt het ook leuk om om 6 uur op te staan, en in bed nemen vindt hij veel te leuk. Lekker springen en rollen ;)

Nou ik had het vannacht. Gingen al voor 10 uur naar bed omdat we erg moe waren. Om elf uur ben ik ongeveer in slaap gevallen. Om half 3 was ik wakker en ben ik maar even naar de wc gegaan. Terug naar bed en niet kunnen slapen vanaf kwart over 3 tot zeker half 5 was die kleine lekker druk. Ben toen nog even in slaap gevallen tot kwart over 5 en toen weer wakker en vanmorgen ging de wekker weer om kwart over 6. Heb me werk maar even gebeld of ik vrij mocht. Zegt me werkgever had eigenlijk verwacht dat je al vrij was, maar ga maar lekker uitrusten en prettig weekend. Wie wil er nou niet zo'n werkgever. Dus lekker vrij vandaag

@joyceJeroen wat heb jij dan een fijne werkgever zeg ie van mij had dat niet gepikt.
Ik heb dan wel weer het geluk dat ik niet kan/mag werken heb dus genoeg tijd om te rusten overdag.

@mamaL,ik ben blij dat die van mij dat wel doet,meestal komt ze ook bij me liggen en dan valt ze gelukkig nog in slaap,ze is wel nooit om 6 uur wakker op z'n vroegs om 6.45uur.
Als ze naar school moet ja dan moet in ook gewoon opstaan..

@Rian-Sanne ja mijn werkgever is heel begripvol en ik heb ook heel veel vrije dagen hoor. Bouw ATV op. Ja ik heb inderdaad gelezen dat jouw werkgever niet zo makkelijk is, maar geluk bij een ongeluk mag je nu niet werken en kan je lekker rustig aan doen. Hoe gaat het slapen nu?

Hoi,

De kleine is nu weer wat rustiger s'nachts,maar nu heeft de laatste paar nachten de hond me wakker gehouden,diarree en overgeven...

hij slaapt nu in de bench en als ik moet plassen laat ik haar ook meteen maar naar buiten en nu slaap ik gelukkig zelf ook beter.

Hopen dat het zo blijft...

heey ook hier nachten dat de kleine meid me wakker houdt,en dan zo ligt in mn buik dat ikzelf niet weet hoe ik moet liggen haha,je went zo wel aan de gebroken nachten die straks zullen komen denk ik maar.zo bereid je lichaam zich daarvoor op denk ik. nou meiden hopelijk voor vandaag een fijne nachtrust,liefs

Terug
Bovenaan