vannacht heel neel pijn bij mijn schaambeen

hoi hoi
daar ben ik weer ik werd vannacht wakker met enorm veel pijn bij mijn schaambeen ik schrok me wild ik ben nu 9 weken dus ja er kan nog van alles gebeuren,na een half uu trok het weer weg nu af en toe last van gelukkig geen bloed verloren dus dat is een gerust stelling. kan het zijn dat mijn baar moeder heel hard aan het groeien is?

he anouk of je had een hele fijne droom waardoor je sorry dat ik het zeg klaar kwam. Dan heb je daar ook pijn, en dat trekt ook weg nadat je van de schrik bent bekomen en weer ontspannen bent.

Ik ben nu haast 12 wken zwanger en heb elke dag buikpijn, maar dat zijn puur men darmen. Aan de hand van de pijn aan de binnenkant van mijn benen richting schaamstreek weet ik dat het bandenpijn is. van de week hele kleine steekjes boven mijn schaambot dat was wel een vreemde gewaarwording. Het is ook allemaal zo spannend.

nou meid succes.

Ik heb hier ook ontzettend veel last van gehad tijdens de zwangerschappen,wat mij goed heeft geholpen is fysiotherapie,enkele sessies en wat oefeningen thuis en het ging al stukken beter

Neem hoe dan ook jezelf in acht en forceer niets. Til geen zware dingen, sleur niets (scheve beweging) en laat boodschappen via internet bezorgen. Een zwangerschap en ook daarna kan heel vervelend worden met flinke bekkenkachten. Fysio en pilates hebben mij heel goed geholpen.

sterkte

Terug
Bovenaan