Vannacht last gehad v krampen in onderbuik.

He meiden
Vannacht had ik last v krampen in m'n onderbuik. Dat deed best wel pijn en was niet constant.
Zouden dit oefen weeen kunnen zijn of indalingsweken?
Ik ga as donderdag naar vk.
Onderbuik voelt nog steeds een beetje vervelend.

Liefs
Mieka

Indalingsweeën, oefenweeën er zijn genoeg namen voor. Vrij normaal rond deze tijd van de zwangerschap. Het betekend meestal niet eens dat de bevalling eerder komt of zo. Het kan prima nog 7 weken zo door gaan is mijn ervaring.

ben het volledig met caat eens. t kan ook nog gewoon bandenpijn geweest zijn of je bekken die aan het kantelen zijn :) ( ook je bekken maken zich nu klaar voor de start)

maak je geen zorgen hoor, ze horen er (helaas) bij
bij mn 2e zwangerschap begonnen die voorweeen al met 30 weken, bij mn eerste "pas" met 35 weken.

nu heb ik ook al behoorlijk wat voorweeen gehad en elke dag wel veel harde buiken maar volgens de vk is dat normaal met een 3e zwangerschap

liefs, do

Ik heb het bij mijn eerste helemaal niet gehad, vanmorgen had ik het voor het eerst. Het bleef bij mij alleen niet bij buikpijn maar trok echt weg naar mijn rug. Bij de eerste met de bevalling enorme rugweeen gehad, dus maak ik me nu wel een beetje zorgen want dat was echt geen pretje.
Ga het daar maandag maar eens met de vk over hebben, wil namelijk wel pijnbestrijding kunnen nemen als ik weer zoveel pijn heb.

Mog maar een paar weken en dan zijn we er vanaf hahaha, en het is het echt wel waard.

ik had bij em eerste nergens last van maar sinds gister heb ik ook egt vel steken in me buik miss me gewoon iets te druk gemaakt of wat maar heb er nu weinig last van ik denk gewoon indalingsweeen dat ken natuurlijk ook nog.. ben namelijk 34 weken duss ken best wel klopen.. en alsje het niet vertouwd gewoon even navragen kan natuurlijk altijd grr xx

Terug
Bovenaan