vannacht last van voorweeen

heb vannacht een tijdje wakker gelegen van voorweeen.
ietsjes pijnlijk niet heel erg.
maar voelde alles goed samen trekken.
dus ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel cm ontsluiting ik rond loop.
vanmiddag naar de vk.
en heel benieuwd zijn of we over de uitgerekende datum heen gaan een keer. kan natuurlijk nu als nog wel een week duren.
me buik onderin voelt vandaag wat als spierpijn.
met de 2 zwangerschap heb ook voorweeen gehad dat duurde 4 uur lang en toen na 4 dagen begon de bevalling echt. nu heeft zo n 1 a 2 uurtjes geduurd.
groetjes van

hey meiden... al zoveel die last van hebben... ik heb zelf het idee dat ik niet echt voorweeen heb gehad... heb vannacht wel last van mijn heupen en benen dat ze pijn deden... weet niet of dat voorweeen zijn? Maar was dus geen pretje de hele nacht door...

Ben benieuwd wat je verloskundige zegt!

de vk zei er niet zo veel van heeft het even genoteerd. dus gewoon verder af wachten.
ben zooooooooo benieuwd, maar hoeft natuurlijk zeker niks te zeggen kan inderdaad een week nog wel duren.
inkiepinkie80
ik heb ook pijn in me heup, maar dit komt van dat ik op die kant lig.
nu maandag weer een afspraak staan dan precies volgens de echo 40 week.
dus ben benieuwd wat ik dan te horen krijg.
die dag als nog niks is liever niet gestript worden ofzo neefje van de kids is dan jarig.
tuurlijk als zo uit komt dat de bevalling dan zelf begint wordt het die dag geboren. geen probleem mee. maar een dag eerder of later is net even wat leuker. :)
wel vind nu lastiger omdat zal bellen als wat krampen heb gelijk te bellen, maar goed die voorweeen zette ook niet door. dus dan waren ze voor niks geweest. dus was blij dat vannacht nog niet gebeld heb. maar denk ene kant herken echt weeen waarschijnlijk ook wel weer.
groetjes

Terug
Bovenaan