Vannacht mochten we van Zoë doorslapen :-D

Gister hadden we weer eens een raar schema. Door het bezoek aan de osteopaat was Zoë nog onrustiger dan dat ze al is. Maar we wisten dat dat zou kunnen gebeuren. Ze heeft rond 17u een fles gedronken en toen al weer 1 om 20:15 ongeveer. Daarna is ze met veel moeite tegen papa aan in slaap gevallen. Maar die moest nog wat werken, dus ben ik met haar op de bank gaan liggen.
Ik dacht nog rond 23u, we gaan zo de laatste fles maken, maar ik ben dus ook in slaap gevallen. Werd om 23:50 wakker omdat ik moest plassen en toen lag papa ook op de bank...in coma ;-) Ik kreeg hem haast niet wakker, haha.
Toen het gelukt was, snel de fles gemaakt en gegeven. Al viel het niet mee om Zoë wakker te krijgen...
Uiteindelijk lagen we zelf rond 00:45 in bed en de 1e keer dat ik Zoë hoorde, was het al half 6 geweest :) Maar dit was gewoon 1 schreeuwtje en pas om 6:30 werd ze echt wakker!!

Heerlijk dit, even lekker bijgetankt :))
 
Super! Maar begrijpelijk na zo'n dag dus. Hoop voor je dat het vaker gaat gebeuren nu hihi. Hier was het zoals elke nacht 22.30 fles, 02.30 en 06.45 pff hihi
 
Hier slaapt ze al een weekje ongeveer door. Af en toe wel wakke rond half vijf vijf uur maar speentje en dat gaat goed. geef pas fles rond half zeven zeven uur en dat gaat prima.
 
Wauw, wat een feest!
Wij zijn sinds paar dagen de fles met bv van 22:30 aan het vervangen met kv. Resultaat: meneer komt steeds later. Vannacht kwam hij pas om half 5, terwijl ik zelfde ritme had als baby-love aangeeft. Dus hopelijk zet dit door en slaapt hij over poosje door tot de vroege uurtjes!
 
Het is idd maar de vraag of het door de drukte vanwege de osteopaat kwam, of dat ze het door begint te krijgen...
In ieder geval hebben we deze nacht binnen ;-)

Meestal komt Zoë ook keurig na 4 uurtjes weer s nachts. Afhankelijk van het schema overdag, komt ze dan meestal maar 1x en soms 2x s nachts. Dus we zullen vannacht wel weer zien.
 
Terug
Bovenaan