vannacht naar de weekend-arts

Hoezo onzeker? Teun is al vanaf zaterdag aan het hoesten,zomaar èèn keertje een paar keer per dag. Gisteren hoestte hij wel iets vaker,neusje is wel open maar toch had ik zoiets voor de zekerheid morgen maar even naar de dokter. Toen ik hem gisteren de laatste voeding had gegeven en om half 12 naar bed bracht lag hij daar ineens te hoesten,te kokhalzen,en te gillen hij kwam er niet meer uit. Ik schrok me kapot!!
We hebben het nog een kwartiertje aangekeken maar er kwam geen verbetering in,het werd steeds erger. Zelfs mijn vriend die altijd rustig blijft belde meteen de huisartspost  en we konden om half 1 nog komen. Hij heeft gehoest,gekokhalst en gegilt tot aan de deur van de dokterspost en toen was het stil. Dokter keek hem  na en alles was goed. Zelfs geen sporen van een verkoudheid! Pas toen we thuis waren begon het weer. Nu ga ik vanmiddag toch maar even naar mijn  eigen huisarts,ik ben echt nog niet gerust!
Door zijn hoesten houd hij ook geen voeding binnen,ik heb zowat alle bedden waar hij vandaag heeft gelegen al verschoont. Hopelijk is het snel half 3 en kan ik naar de huisarts! Zo dat lucht even op!! Bedankt voor het lezen!   Groetjes Mikkie.  

Hoi Mikkie,

Jeetje, dat moet schrikken zijn geweest zeg! Wat ontzettend vervelend en zielig voor je kleine mannetje! En voor jou natuurlijk om je kindje zo te zien... Hopelijk weet de huisarts wat het is en is het niets ernstigs! Laat je het even weten?

Liefs,

Eveline

Shit zeg! Da's niet leuk als je kindje ziek is. Zal je altijd zien he. Ben je bij de dokter, is het over. Hoop dat ze er iets tegen kunnen doen en dat het snel beter gaat.
Groetjes Veerle

Is het mischien een allergie voor wasmiddel ofsow?
Dat zou kunnen verklaren waarom het ophielt toen hij even al een tijdje uit zijn huis was.
Ben erg benieuwd hoe het gegaan is bij de doc
hoop dat het niks ernstigs is..
Gr sylvia mama van natas 26-01-07

Ik hoop dat je nu wat meer weet en dat je er ook wat mee kan.
Je kan je zo machteloos voelen als je niets voor je mannetje kan doen.
Laat het even weten hoe het is geweest zijn we wel benieuwd naar.

Groetjes Bernadet en Michael

Hoi.Nou het was mijn dagje wel! Ik kwam bij de ha en ze zei dat hij weldegelijk benauwd was! Ze belde meteen naar de EHBO van het ziekenhuis en binnen een half uur was ik daar. Na verschillende onderzoeken blijkt het het rr-virus te zijn! Het zat op zijn luchtwegen en een klein beetje op zijn longen. Hij mocht gelukkig weer mee naar huis maar als het erger word moeten we direct terug. Nou leuke weekend-arts dus!
Gelukkig toch mijn eigen gevoel gevolgd!
Bedankt voor jullie reactie`s!
Groetjes Mikkie.  

oh wat is dat schrikken! ik zou ook doodsbang zijn, goed dat je naar de dokter gegaan bent!
heel veel beterschap, ik hoop dsat Teun er snel bovenop komt!!!!
groetjes,
Daphne

ps. is het rr virus weer wat anders als het rs virus en rota virus.....ik zie door de virussen het bos niet meer!

Terug
Bovenaan