Vannacht veel voorweeën gehad

Afgelopen nacht werd ik net na 2 uur wakker met heel veel krampen.
Het begon in mn onderbuik en trok dan door mn hele buik heen en ook in mn benen.
Af en toe best hee heftig hoor!
Pas na 5 uur trok het weer wat weg. Nog een paar uurtjes kunnen slapen, maar niet lang...

Nu heb ik af en toe nog wat krampen, maar niet meer zo erg als vannachtgelukkig.

Het was niet regelmatig, dus gelukkig nog niks echts. Ik ben pas de 25e uitgerekend, dus nu is echt nog te vroeg.
Pff ben best wel onder de indruk van de heftigheid van de krampen!

Ik heb vorige week ook hevige voorweeen gehad. Dat was ook niet regelmatig maar omdat het zo heftig was en toen net 34 week toch maar ff check in ZH.
Afgelopen woensdagnacht begon het weer, minder hevig maar nu wel regelmatig. (om de 2 a 3 minuten)
Omdat ook mij verteld is dat regelmaat wel wat doet en onregelmaat niet, toch na 6 uur weeen maar naar het ziekenhuis.
CTG was toen weer rustig en alleen de zeurende pijn in benen en rug was over. Daarop volgend toch een echo. Alles bleek nog pot dicht dus regelmaat hoef ook niet altijd wat te doen.
Ik ben er nu al wat van terug gekomen en ga pas weer heen als ik het echt niet meer trek en niet meer voor een gewone controle. Je voelt je zo lullig (ondanks dat ik best weet dat dat niet hoeft)
En inmiddels ken ik mensen die alleen maar onregelmatige weeen hebben gehad en die deden echt wel wat anders hadden hun kindertjes niet geboren kunnen worden.
Hoop voor je dat het niet over blijft zitten.
Hier mag het wat mij betreft volgende week woensdag (met 37 week) gewoon wel beginnen, want ben dr klaar mee al dat gerommel. En mn nieuwsgierigheid slaat toe. haha.

Succes nog even.

Ik ben vandaag nog bij de vk geweest, de baby ligt nog stees in een stuit. Maar er zijn nog geen tekenen dat de bevalling nu al begint. Over twee of drie weken mag het vanmij ook wel hoor, ben dr ook aardig zat van. Het wordt wel echt zwaarder nu!

Maar regelmaat zegt dus ook niet altijd alles... Het blijft hier wel wat rommelen, maar gaat altijd wel weer over.

Terug
Bovenaan