Vannacht volle maan

<p>Het mag dan wel een fabel zijn.. Maar toch zijn verloskundige ervan overtuigd dat meer vrouwen bevallen met volle maan. Laat dat nou vannacht zijn dus voor alle mede hoogzwangere.. wie weet!! ?❤</p>

Hahha zou wel mooi zijn. Nou ik werk in de zorg, en heb vorig naar op een afdeling gewerkt met bewoners met dementie. En elke keer als het volle maan was waren ze allemaal tegelijk wakker in de nacht en warwn ze aan het spoken. Dus wie weet. 

Mijn bevalling begon ook met de volle maan. Het is best logisch als je bedenkt dat de maan effect heeft op eb en vloed! Hoop voor de dames die met smacht wachten dat de bevalling in aantocht is!

Mijn bevalling begon met volle maan (een hele krachtige geloof ik), mijn vliezen braken in die nacht... dik een maand te vroeg! Dus ik geloof er toch een beetje in! 

Wij maakte de grap met onze schoonzus dat de kleine met vollemaan zou komen. En idd, de bevalling begon met vollemaan. Toen hadden we de grap als mijn bevalling dan ook met vollemaan begint kan het geen toeval meer zijn. En wat gebeurd er, ik ben ook bevallen met vollemaan ?

Terug
Bovenaan