Vannacht wakker, van 12 tot 2...

A

Anoniem

Guest
En das echt ouderwets, al maandenlang heeft Joran heerlijk geslapen, maar vannacht? Hij bleef maar spoken, heeeel hard gillen. net als  het weer een kwartier stil was begon hij weer. Zo zielig ons lieve ventje helemaal overstuur midden in de nacht... Gisteravond had hij 38,3. Maar hij is pas ziek geweest, dus ik dacht misschien heeft hij last van zijn tandjes. Rond 2.00 uur weer getempd (toen werd hij weer vrolijk) Toen 38,1. Ik dacht bij mezelf, nu is het klaar, pilletje gezet. Hij was zooo overstuur iedere keer... Toen Joran 40,3 had heeft hij geen pilletje gehad, maar toen sliep hij gewoon en leek geen pijn te hebben... Vanmorgen werd hij wat later wakker, maar het lijkt nu wel weer beter te gaan... Gelukkig maar!
Liefs, Susan
Moest gewoon ff mijn verhaal kwijt... ben alleen thuis vandaar...

heyyyy

Achhhhhh gosssieeeeeee, wat zielig!!! kan idd door tandjes komen die verhoging...
Flink knuffelen doet ook wonderen!
Heb je dikke bobbels gezien? of laat hij het niet toe??
een beetje chamodent erop smeren misschien??

Nou, succes voor de aankomende daagjes!
Groetjes Debby

bedankt voor je lieve reactie... Nee ik moet hem aan het lachen maken om in zijn mondje te kunnen kijken... Hij heeft dan wel boven twee bobbels maar die zitten er al een tijdje. Morgen ga ik chamodent halen, hebben we nu nog niet in huis.

Jeetje wat vervelend!
Kan idd door de tandjes komen, maar sluit andere dingen niet uit.
Toen Chloë dit ineens deed, bleek ze een oorontsteking te hebben. Ik zou een maandag toch even naar de ha gaan als je denkt dat hij nog niet helemaal de oude is.
Succes
Sil

Vanmorgen toch maar de ha gebeld... Joran ahd gisteren opeens 38,8. Hij heeft heel erg gegild, 3 uur achter elkaar. Als je met hem rondliep en liedjes zong werd hij pas rustig... Zielig voor zo'n kleintje... Gelukkig heeft hij vannacht wel goed geslapen en vanmorgen had hij 37,7. De assistente zei dat ik het nog wel even aan kon kijken. Dat doe ik dus maar, maar als hij toch weer zieker wordt dan bel ik weer terug. Ik ga liever een keertje te vaak naar de dokter dan een keertje te weinig!
Xus, Susan

Hey, als jouw gevoel zegt dat de dokter er naar moet kijken, laat je dan niet afschepen door de assistente hoor! Die kunnen je zo lekker afwimpelen...  

Ik hoop voor je dat het nu beter gaat; arme krummel...

Hey!!

Hier ook zon assistente!!! Grrrrrrr.. Die zegt doodleuk tegen je dat je over 2 dagen wel mag komen!! gewoon doorzetten hoor!!!

xx jan

Terug
Bovenaan