Vannacht zoooo geschrokken

Hoi meiden,

Ik heb vannacht de schrik van me leven gehad. Ik wou naar beneden toe om naar de wc toe te gaan( hebben boven geen wc) en toen ben ik op de trap uitgegleden en een stukje van de trap gevallen. Kon me nog net met beide handen aan 1 leuning vast grijpen en heb hard om me man geroepen. Die kwam als een gek eraan en heeft mij toen geholpen. Me ribben zijn nu aan 1 kant wat beurs en me teen is wat gekneust. Verder heb ik af en toe wat buikpijn, maar voel de kleine nog steeds goed bewegen, dus ik denk dat het daar (gelukkig) wel goed mee is. Na die tijd heb ik gehuild als een klein kind, omdat ik zooo vreselijk bang was.

Ik moest het gewoon even kwijt, want het zit me nog steeds een beetje dwars.

Liefs marielle 25w 2d

hee wat vervelend zeg! Je hebt nog geluk dat je je net op tijd vastgreep al zou je kindje er weinig aan over houden als je een stukkie de trap af stuitert, tis toch goed schrikken!!!
Hopelijk laat je kindje zich vandaag veel voelen om je een beetje gerust te stellen!!
Liefs astrid

jeetje marielle

wat zul jij geschrokken zijn zzeg tjeetje.... kan het me zooo goed voorstellen he!!

gelukkig voel je de kleine goed zeg!!

ik heb het gehad bij xander een stoel vasthouden en mee gaan lopen en toen tegen een deurpost omhoog gelopen... stoel in mn buik enorme harde buiken maarja de kleine voelde ik ook niet meer!!!

na 2 uur voelde ik hem einbdelijk nou heb zittenjanken hoor pff gewoon opluchtinge en schrik!!!

doe rustig aan vandaag meis!!!

dikke knuf

Wat een schrik! Fijn dat de kleine je gelijk geruststelde. Als je je vandaag toch zorgen maakt, is het helemaal niet gek om toch ff naar de vk te bellen. ..We moeten maar xtra voorzichtig zijn op de trap.. Sterkte met je blauwe plekken.

x Taraneh

dat is even schrikken zeg!! gelukkig voelde je die kleine en zit die toch lekker veilig in jou buik!
die trappen zijn ook een gevaar..zeker in de nacht!
ik ben ook al over wat treden uitgegleden..dan krijg je een hartverlamming zowat!

doe lekker rustig aan en vertrouw je het niet,gewoon je vk bellen!

Groetjes Kim

Ik zou voor de zekerheid toch even de verloskundige bellen. Een extra controle kan nooit geen kwaad en het stelt je gelijk gerust.

Doe rustig aan!

Liefs, Nicole

Hey Marielle,

Kan me goed voorstellen dat he geschrokken bent zeg!!gelukkig voel je de kleine nog lekker bewegen.

Ik ben vorige week ook gevallen op mijn werk ik gleed onderuit op mijn kont heb heel veel pijn gehad toen aan mijn rug en kont maar nu gaat het wel ik heb de verloskundige toen niet gebeld want ik voelde de baby ook gewoon nog vollop bewegen maar toch schrik je.

Ik ga vanmiddag eens vragen of het kwaad kon dan ga ik op controle.

Rustig aan.

Liefs Zonnetje

Terug
Bovenaan