Vanochtend bloeden, vanmiddag echo

Hoi allemaal,
ben me rot geschrokken vanochtend toen ik wakker werd en naar de wc ging.
moest bloeden en heb meteen VK gebeld.
Die hebben nu een echo voor me gepland vanmiddag om kwart over 2.
zit helemaal in de stress, maar gelukkig weet ik vanmiddag meer.
wilde het effe kwijt.
groetjes
mama van ben

Hey,

Wat een verschrikkelijke ervaring he? je hart zit in je keel als je die ellende ziet..!!
Ik zit nog steeds in het zelfde schuitje, bloed al vanaf vrijdag half 3..

Maar blijkbaar was het niet ernstig want heb zaterdag wel een hartje zien kloppen..
Ik moet zo om 11.15uur voor een echo..   die moest ik eigenlijk afzeggen van de gynacoloog maar heb ik stiekum niet gedaan..   wil het gewoon nog een keer zien..

Heel veel sterkte meis..   en laat even weten hoe het is afgelopen!!

Groetjes mirjam

ps. blijf positief denken hoor....!!!

Hoi mama van Ben en Mirjam,

Wat vervelend zeg. Ik heb zelf ook bloed verloren vorige week maar geen echo gehad. Ik voel me nu wel goed, en heb het gevoel dat het helemaal goed zit, dus daar ben ik erg blij om.
Wel apart om te lezen dat er zoveel verschil zit in de verloskundigen. Jullie mogen dus ook meteen komen voor een echo. Hoewel het bij jou, Mirjam, wel heel erg was geloof ik.   Ik snap ook goed dat je de echo niet hebt afgezegd. Als je de kans krijgt om even te kijken en meer zekerheid te krijgen moet je die ook zeker aangrijpen.
Ik ben dan ook  heel benieuwd hoe het gaat bij jullie alle twee.
Laten jullie het nog even weten hier?

Veel liefs ladygaga

Hallo iedereen in hetzelfde schuitje,

Laten we hopen dat het voor iedereen goed afloopt.
Ik zelf kreeg te horen dat ik alleen voor een echo mag komen als ik koorts heb of onhoudbare krampen, fijn hè?
Moet dus nog twee dagen wachten tot de reeds geplande eerste afspraak.

Maaike

Hoi Dames,

Wel veel bloedverlies hier op het forum zeg, wat een schrik. Wel heerlijk dat jullie meteen mochten komen. Mama van ben, ben je al geweest? hebben ze iets kunnen zien??

Ik mag maandag de 23ste, om 14.45 dus jullie mogen dan een beetje voor me duimen. Ik heb nog steeds een beetje bloedverlies, maar heb het idee dat het steeds minder word. Hopen maar dat alles nog goed zit daar binnen en dat de mini's goed groeien!!!

Liefs Jen

Meiden, verschrikkelijk al dat bloedverlies!! Mama van Ben heb je al wat duidelijkheid gekregen?? Hoeft natuurlijk helemaal niets te betekenen! Kijk maar naar Mirjam!

Mirjam heb je het weer gezien/gehoord??

Meiden allemaal veel sterkte!!!!!!!!!

Hoi allemaal, bedankt voor de lieve woorden en steun!
ik ben vanmiddag naar de echo geweest en het gaat goed. we hebben een hartje zien kloppen.
Wel nog stress van te voren, want ik had meer bloedverlies en ook dikker bloed nu. Dus ik ging ervan uit dat het echt niet goed was.
Ze had eerst een echo geprobeert op mijn buik en toen was de vruchtzak waar het babytje in moest zitten leeg, dus ze was niet echt positief, toen heeft ze toch nog een inwendige echo gedaan en gelukkig daar was een hartslag!
Ben wel gerustgesteld, maar heb nog wel kramp in mijn buik,
Weet niet of ik nu ik het hartje heb gezien het allemaal goed zal zijn, of dat het alsnog fout kan gaan vandaag of morgen. En wat die krampen opeens betekenen.
Toch nog wat ongerustheid dus, maar ben heel blij dat we het hartje gezien hebben.
Nu gaan we volgende week vrijdag naar onze geplande echo, dus even volhouden.
bedankt voor alle leive berichtjes!
liefs
Mama van Ben

Terug
Bovenaan