Vanochtend een brief op de mat

A

Anoniem

Guest
Het ziekenhuis heeft een brief gestuurd met de uitslag van het chromosomenonderzoek.
En niets gevonden! HOERA!
Niets staat een nieuw klein wondertje nog in de weg. Hoewel...ik heb nog geen cyclus, ach, dan maar alvast oefenen :)

Wat fijn joh!!! Echt blij voor jullie... Heb je nu iets meer rust?

Oh meid wat een goed bericht!!! Neemt niet weg dat t afschuwelijk is wat jullie mee hebben gemaakt. Maar nu weer oefenen dus. Heb je lichamelijk nog last van de bevalling?

Nog geen cyclus, ik ook niet en ben druk op zoek naar mn ei maar kan m niet vinden haha. Dacht m gehad te hebben maar twijfel weer. Gebruik wel ovutesten maar doordat mn zw test nog niet echt helemaaal negatief is vertrouw ik die niet zo...

Dat is wel goed om te horen meid. Ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden en dat je dan alle geluk van de wereld hebt en geen "domme'' pech.

Wat een goed nieuws zeg! Veel oefenen en hopelijk heb je snel weer een normale cyclus!

Wat een goed bericht zeg!! Zal een hele opluchting zijn! Ik hoop dat je gauw weer een normale cyclus hebt en tot die tijd lekker blijven klussen ;-) (tsja, daarna ook) hihi!

Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan