vanochtend eisprong, is klussen vanavond te laat?

A

Anoniem

Guest
Tja t onderwerp verteld t al;
t kereltje was ziek van t weekend, maar nu had k vanochtend mijn eisprong, heeft t dan nu nog zin om te klussen? K weet t namelijk niet meer...
Alvast bedankt voor t antwoord!

ja natuurlijk heeft het nu nog zin om te klussen,
ik zou zeggen ga er tegen aan vanavond.
ze zeggen net voor de eisprong heb je meer kans op een jongetje
en net na de eisprong op een meisje.

veel plezier vanavond!

pally

Hoi,

Eigenlijk is het het best om  "het" net voor de eisprong te doen, maar dat is nu niet het geval.
Ik zou het dus gewoon doen............je weet maar nooit.............zitten er supersnelle zaadjes bij???
Iedere kans is er een zullen we maar zeggen!

Succes,

SUUS

hoi

zo'n 12 uur NA de eisprong kan je nog bevrucht worden.Ik heb dit toevallig opgezocht ,omdat ik me dit ook afvroeg.

Maarre...wat pally net schreef over dat jongen /meisje gebeuren.Het is juist net andersom.En wel omdat de meisjeszaadjes sterker zijn en langer overleven is het juist dan zaak om voor de eisprong te klussen.En omdat de jongenszaadjes sneller zwemmen komen die er op het laatste momnet beter bij.
Wij hebben 3 dochters dus we hebben dit al eens uitgezocht om te kijken of er een methode was om dit te sturen.Maar we het schijnen ook fabeltjes te zijn..dus tja....

Niet dat het ons uitmaakt als we weer een dochter zouden krijgen,ik ben al blij als ik zwanger ben .En bovendien lijkt me ook heel gezellig om een nog grotere meidenclub te hebben hoor haha.

Dus klussen maar ,nu kan het nog net!

sterkte ,ik duim voor je dat je eitje nog wacht!

doeidoei cindy

oeps sorry, dat zou kunnen dat het net andersom is maar ik geloof inderdaad dat dit een fabeltje is zoals er nog zoveel zijn.
pally

hahaha pally ,je begrijpt toch wel dat ik het niet rot bedoelde he?

doeidoei

o nee hoor dat dacht ik ook niet.
er zijn zoveel fabeltjes maar dit was er weer eentje van mijn collaga.
maar het zou toch te gek zijn als dit ook allemaal klopte.
dan zou iedereen krijgen wat hij wou
wij zijn dan wel pas voor de eerste bezig maar het maakt niet uit wat we krijgen als het maar gezond is!

groetjes pally

hoi Pally ,ben ik weer.

Gelukkig maar!
Wij hebben dit eens opgezocht en er zijn echt mesnen van overtuigd dat het wel werkt.Hele klinieken bestaan er voor in Amerika al helemaal.Er zijn zelfs vrouwen op een speciaal jongetjes of meisjes dieet.Nou ja ,als zij er maar in geloven he?
Net zoiets als de chinese kalender.Volgens die zou ik 3 jongens moeten hebben ,maar die heb ik toch echt niet hoor hahaha.
Dus als hij als ik zwanger raak straks voorspelt dat ik een meisje krijg is het misschien wel een jongen.
Maar die fabeltjes zijn altijd wel grappig om te horen hoor.

hee doeidoei

Terug
Bovenaan