vanochtend ingeleid en nu alweer vanaf 16.30 thuis

nou meiden... kben idd bevallen... en hoe...
vanochtend om 8uur melden in z huis even aan apparaat voor hartslagje..
9uur vk erbij 1 a 2 cm ontsluiting maar baarmoedermond voelde nog niet echt rijp toch vond ze t zonde om eerst pilletjes te zetten dus ging ze toch gelijk vliezen breken en aan infuus... nou dat heb ik geweten lekker weeeenstormpje gehad..
om uur of 10 naar uitslaapkamer voor toch maar ruggenprik(was ik altijd op tegen maar hield echt niet gewoon) nou moes daar 45min blijven zonder man.. die mocht niet mee.. om 11uur was ik weer in verloskamer en had ik nog maar 4cm ontsluiting.. om 11.45 kreeg ik weer heeeeeeel veel pijn.. wat bleek ik had volledige ontsluiting en moest gaan persen... om 12.17 was ze geboren.. ze hebben dr meer als uur bij me laten liggen voor ze dr kleertjes aankreeg lekker liggen kroelen.. met controle bleek ze 35.6 graden te zijn.. dus ze moest nog even onder de warmtelampen en om 16uur mochten we naar huis...
kraamhulp was er om 17uur en was net om 19uur weer weg.. en komt morgen pas weer.. mn dochter van 14 maanden blijft nu nog een nachtje bij opa en oma
t was super snelle bevalling maar voel me nu echt redelijk voel me nu al beter als heel de laatste weken vd zwangerschap..
en ze heet Dayenne

Terug
Bovenaan