vanochtend ongesteld gewordnen!

A

Anoniem

Guest
helaas,

ik dacht dat het na 8 mnd eindelijk zover was, maar wer vanochtend na meer dan een week overtijd te zijn, toch weer ongesteld!!!
SHIT ! Echt BALEN !

Ik was er echt heilig van overtuigd dat ik dit keer zwanger was, was ook echt steeds misselijk enzo... kan je nagaan, hoe je jezelf in de maling kan nemen, als je iets echt heel erg graag wilt... allemaal nog bedankt voor de lieve reacties, ik was hier nieuw gisteren, dus vond de reacties heel lief!

hoihoi
ik ken dat hoor ,dat je op alles gaat letten en er dan heilig in gaat geloven.Ik had dat vorige maand ook.ik had allerlei kwaaltjes en toch kwam die ongi weer.
Nu heb ik eigenlijk nergens last van en volgende week woensdag moet ik ongi worden maar misschien nu juist niet.
Bij mijn andere zwangerschappen had ik ook niet echt tekenen voordat ik ging testen.

Leuk he ,dat je je ei kwijt kan op het forum .Iedereen zit hier in hetzelfde schuitje en er is altijd wel iemand die raad weet of je steunt.
En zeker als je al 8 maanden bezig bent valt het uiteraard ontzettend tegen dat je weer ongi wordt.En je was al zo lang over tijd!gemeen eigenlijk he?Dat gejojo met je gevoelens.
ik heb ook al op je andere berichtje gereageerd over die maansteen/NOD.Misschien dat je de maansteen toch moet proberen.
Op babybrabbel.nl kan je ook allerlei natuurlijke hulpmiddeltjes kopen zoals teunisbloemolie en monnikspeper .Misschien is dat wat?En daar heb je ook goedkope ovulatietesten en zwangerschapstesten.Misschien een tip?

hee sterkte,volgende ronde is het vast raak!

Deze is voor jou

Hoi Zwangerofniet en Cindy,

Ik herken het helemaal. Ik heb zelf ook echt het gevoel dat hoe meer ik lees wat voor een symtomen erbij horen, ik dat ook gelijk kan gaan voelen.

Vorige maand voelde ik helemaal niks. Zelfs geen menstruatiepijn, kreeg ik daardoor weer hoop, maar nee hoor ook niks!

Ach ja, ik zal echt geduld moeten hebben! Ik kan me voorstellen dat het na 8 rondes wel steeds moeilijker wordt om nog geduld te hebben, maar ook jullie tijd komt echt!! Voor jullie heel veel succes! Dat het deze ronde maar raak mag zijn!!

Liefs Nanda

dat is echt bale zeg!!!!!op naar de volgende ronde

Ik ben nu 9 dagen overtijd (met een regelmatige   cyclus ) durf nog geen test te doen,eerste was negatief!!!ben zo bang dat het weer zo is!!!!!groetjes mar

Terug
Bovenaan