Vanochtend totaal ingestort!

sinds gister avond 18:00 last van krampen......maar niet met regelmaat dus dan kan je bellen tot je een ons weegt maar dan doen ze dus niets! toen maar wezen douchen en naar bed gegaan tot kwart over 3 wakker gelegen en om kwart over 6 vanochtend moest ik plassen, weer van die erge krampen!! deed erg veel zeer en dus ook niet meer geslapen. (nu over 2 nachten 5 uurtjes geslapen) ik ben helemaal gesloopt en ik belde vanochtend de vk de krampen stoppen niet maarhebben ook geen regelmaat en het doet zeer......ja zegt de vk ga maar even naar de huisarts je urine brengen kijken of miss een blaasontseking is! ik gedaan, geen blaasontsteking.....nog een gesprekje gehad met de huisarts en toen brak ik.....ik kan alleen maar huilen! ik zit er helemaal door heen, ik slaap niet meer ik word gek van die krampen dit hou ik niet langer vol!! de huisarts begreep me en zei als je thuis bent bel je de vk en leg je het uit, als ze er niets aan doen dan bel je mij en dan bel ik de gyneacoloog en kijken wat we eraan kunnen doen! de vk zegt nu dat ik vannacht nog even af moet wachten of de krampen door zetten en anders morgen ochtend even bellen en dan gaat ze overleggen met de gyneacoloog.....ik hoop dat er dan schot in de zaak komt want ik lijk wel een wandelend lijk! en dan moet de bevalling nog beginnen!!! ik ben erg benieuwd en wacht weer rustig af!

sorry voor mijn geklaag maar moest het ff kwijt!!

Daar zijn we toch voor, om heerlijk tegen te klagen!!!

Balen hoor!! Tja die krampen helpen natuurlijk wel om alles al vast te doen verweken (en straks dus misschien een snellere bevalling te hebben), maar het vervelendste is natuurlijk dat je niet genoeg slaapt en je je dus heel moe voelt.

Kun je overdag niet af en toe een dutje proberen te doen???

Heel veel succes en hou ons maar lekker op de hoogte!!

Maar als je samen huilt...dan huilen we gewoon voor twee............
Je hebt er niets aan hoor, maar daar moest ik even aan denken..

Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop voor je dat ze iets voor je kunnen doen morgen.

ja zit er echt totaal doorheen.....en dan is het lekker om het ff van je af te schrijven....verloskundige belde me net weer....ga maar even onder de douche staan miss dat het dan doorzet....ik 3 kwartier onder de douche geweest maar niks....alles nog hetzelfde!

hoop dat ze morgen wat voor me kunnen doen!

Dit is allemaal zo herkenbaar, probeer nog eventjes vol te houden. Ik zal voor je duimen dat je snel uit jezelf gaat bevallen of wordt ingeleid.

Probeer anders overdag nog een (paar) uurtjes te slapen/rusten. Mijn ervaring bij de vorige bevalling is dat je lichaam het uiteindelijk wel gaat redden, ook als je weinig geslapen hebt. Bij mij kwam er tenminste een soort oerkracht vrij, waardoor ik het gevoel had dat ik de hele wereld aan kon....

Blijf rustig en positief en heel veel succes!

Terug
Bovenaan