Vanochtend tweede gehad :)

Goedemorgen iedereen!

Kwart voor 9 was ik aan de beurt voor me termijnecho..wat was ik zenuwachtig had met 9+5 ook een echo gehad en toen was alles keurig maar toch het blijft spannend!
Ze zei al gelijk ik zie het hartje mooi kloppen pff ik opgelucht maar me ukkie lag lekker te slapen tot dat hij/zij wakker werd en schoppen en zwaaien en geeuwen , kleine beetjes water drinken.. maagje was al lekker gevuld zag ze .. alles netje opgemeten hartje zag er mooi uit , hersentjes zagen er mooi uit alles zag er goed uit .. alleen kon ze me ukkie niet goed opmeten want hij lag zo gebogen met zijn knieetjes haast tegen zijn/haar neusje aan hihihi maar ze vertelde dat ze van uit ging dat ik vandaag 13 weken ben omdat alles er ook goed uitzag.. dus ik loop mooi op schema.
Nu heerlijk het weekend in!!
 
@denise zo echt wel me kleintje is echt gegroeid! :) en nu nog meer groeien hihih was echt al lekker aan het schoppen maar helaas voel ik nog niks ihihih
 
Jammer he dat we nog niks voelen! Een vriendin van mij loopt 3 weken voor op mij.. en zij voelde sinds een paar dagen echt het kindje al.. lijkt me zooo gaaf! Nu gaat het heel hard he komende 2 weken. Het kindje groeit van 7,5 cm tot 13 cm in 2 weken tijd.. leuk :)
 
Wat super voor je, ik mag 8 mei weer voor een echo, ben dan 12+1 weken, ben ook reuze benieuwd en nieuwsgierig. Is iedere keer toch weer spannend. Lekker van genieten dus.

Liefs Mariska
 
Hi Ziana,

Supergoed nieuws zeg! Zo fijn dat alles goed is, en zo leuk dat kleintje te zien bewegen hé?! Nu heerlijk genieten van het feit dat je de meest onzekere periode nu door bent en binnenkort weer van het feit dat je je kleintje voelt!

Ik ben maandag 13 weken zwanger en denk het nu soms al te voelen, heel licht maar toch... Tijdens de zwangerschap van Elias was dit met 17 weken en dat was precies hetzelfde gevoel!

 
Marieke: heel soms als ik savonds in bed lig denk ik ook wat te voelen maar dan denk ik zal wel me darmen zijn haahah maar wie weet ! Ik heb wel erg last van bandenpijn ik weet niet of dat al kan met 13 weken?? Maar als ik langer dan 20 min loop begint het al pijn te doen!
 
Hi Ziana, wat leuk dat je het misschien nu al voelt, het zal je de komende weken wel duidelijker worden of dit nu je kindje is of je darmen zijn! Maar het idee is wel heel leuk he?!

Kan best hoor, dat je nu al bandenpijn hebt...
Een soort van bandenpijn komt al voor bij 6 weken, dat zijn die pijnlijke steken, lijkt op messteken dat gevoel. Op dat moment moet je eigenlijk iets rustiger aan doen, dan stopt het vanzelf. De meeste vrouwen krijgen vanaf de 20e week van de zwangerschap, echte bandenpijn maar bij een tweede of volgende zwangerschap kan bandenpijn al veel eerder optreden.

Ik hoop dat je er snel wat minder last van zal hebben, maar mocht dat niet zo zijn bedenk dan dat je al op 1/3 van je zwangerschap bent, de tijd vliegt de komende maanden voorbij meis!
 
Terug
Bovenaan