vanochtend weer getest maar nog steeds onzeker

A

Anoniem

Guest
lieve mensen
ik heb vanmorgen weer een zwangerschapstest gedaan maar nog steeds geeft hij zon vreselijk licht streepje aan,   en een hele duidelijke streep, echt dat je eigenlijk net kan zien dat daar een streepje hoort, ik heb trouwens wel gisteren contact opgenomen met mijn huisarts over dat vage ongi gevoel, maar de ha zegt dat ik dan gewoon nog even een weekje moet wachten om zekerheid te hebben dus nou we hopen maar dat het raak is maar al die onzekerheid....echt vreselijk...

liefs venessa

wie weet er misschien trouwens dat als je echt niet zwanger bent, of zon test dan echt ook helemaal niets aangeeft behalve de controlestreep, want zon licht streepje komt er toch niet voor niets lijkt mij, maar ja misschien is het wel met zon test hetzelfde als die ovulatietesten als je dan een heel licht streepje ziet is het negatief, maar ik weet dan niet of het bij zon zw.test ook zo gaat.

liefs venessa

hoi Venessa,

Een zwangerschapstest reageert op het hormoon hcg in je urine.
Dit hormoon kan echt alleen maar aanwezig zijn als je zwanger bent; dus als jouw test een heel heel erg licht streepje aangeeft wil dat toch echt zeggen dat je hcg in je lijf hebt, en dat er een zwangerschap in ontwikkeling is.
Of het doorzet en goed blijft gaan is effe afwachten natuurlijk, maar jij hebt gewoon nog niet zo veel hcg in je lijf en dan wordt er geadviseerd om na 3 dagen nog eens te testen, dan   zie je een duidelijker streepje.

Ik (jantje ongeduld als ik ben) heb een dag voor mijn nod een test gedaan en het streepje was echt  niet meer als een schaduw..je zag hem alleen als je de test tegen het licht aanhield..
Maar als je niet zwanger bent dan zie je echt helemaal niets, ook geen schaduwstreepje.
En ik ben nu toch echt zwanger hoor
Heb een paar dagen later nog een keer getest en toen was het al veel duidelijker.

Suc6 en we horen het wel op het decemberforum,

liefs mamavan2

Hoi ,

Nou meid, ga er maar vanuit dat je zwanger bent hoor. Ik begrijp je onzekerheid maar toen ik van mn eerste zwanger was, kwam er ook een heel licht streepje. Ik had zelfs de fabrikant gebeld of dit wel klopte hahahaha. En anders haal je toch nog een test maar dan van een ander merk.Ik had dat ook gedaan en toen kwam er een dikke vette plus in het scherm

Groetjes Niekie

ja dat van die test van een ander merk ga ik zeker weten even proberen ik bestelde mijn testen gewoon via premom, maar nu heb ik een test besteld van matcare van l10 dus die komen morgen binnen (hoop ik) en dan ga ik het meteen weer proberen en mocht het zo zijn dat het inderdaad raak is, dan zijn jullie natuurlijk de eerste die het horen

liefs venessa

Hallo Vanessa.

Ik denk ook dat je zwanger bent, gefeliciteerd dus!!!!
Ik heb afgelopen week 2 testen gedaan (ik had afgelopen dinsdag mijn NOD en ben nog steeds niet ongi) maar die gaf i.d.d alleen maar het controle streepje aan.
Hoe ik hem ook tegen de lamp hield of tegen het licht hield (haha) alleen maar een controle streepje.
Maar aangezien ik ook niet ongi ben ga ik morgenvroeg weer testen en dan hoop ik op een streepje al is het dan een vaag streepje haha.

Liefs Mikkie

Hier nog zo'n onzeker type! Ik heb vandaag getest (ben 1 dag overtijd) met Clearblue. En het verticale streepje is zoooooo dun dat je hem bijna niet ziet. De horizontale streep die er sowieso zit is heel erg dik en duidelijk. Vanmiddag vond ik het streepje al vaag en nu vanavond helemaal, in avondlicht zie je bijna niets. Dus weer heel onzeker. Ik had met mezelf voorgenomen om pas zondag te testen maar dat is me dus niet gelukt.
Ik ga zondag of maandag dus weet testen en hoop een dikke streep te zien, want dit geeft veel te veel onzekerheid.
Groetjes!

Terug
Bovenaan