Vanuit huis of werk?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden..

Ik zag dat vele al heel vroeg reageren hier!!!
Haha het is ook zo gezellig hier!!

Ik zelf zit nu op het werk en moet toch altijd ffies kijken hoor!
Hoe doen jullie dit?
Is jullie verslaving ook al zo groot dat jullie het vanaf het werk doen?

Liefs bianca

Ja hoor, hier wordt ook illegaal geforumd. Ben vaak iets voor achten op m'n werk, dus dan gauw nog even kijken. hihi
Liefs Nelleke

...overal waar mijn computer aan staat en dat is bijna altijd aangezien ik ook aan het werk ben als ik niet op kantoor zit en andersom. Ben eigen baas, hihih! Dus niemand die mij op de vingers tikt...

Ik kijk op mijn werk veel en veel te vaak. Ik werk vier dagen en s'avonds neemt hubbie de compu in beslag dus ik moet wel...

Ik reageer alleen bijna nooit vanaf mijn werk, alleen soms. Woensdags ben ik vrij en dan reageer ik natuurlijk wel veel. En vandaag ben ik ook lekker vrij..

Annemieke

Zó erg verslaafd ben ik nu ook weer niet..
Ik lees vaak pas s'avonds de berichtjes en reageer dan ook. Alleen op de donderdag en de vrijdag ben ik vrij en dan lees ik het s'morgens wel.

Maar ik heb wisselende diensten dus af en toe reageer ik ook nog wel eens op een andere dag overdag..

Ik heb een erg druk sociaal leven, werk, sporten, vrienden, de kleine en niet te vergeten manlief,  en daarom kan het ook wel eens zijn dat ik er wat daagjes niet ben. Maar ik heb al gemerkt dat dat hier gelijk op valt haha..
Maar nu weten jullie hoe dat komt

Maar hoe dan ook ben ik hier graag te vinden en blijf het een gezellige boel!

Esmé mv Kay

Heb vannacht gewerkt, en ja, dan lees ik wel even bij als ik geen bel heb!

Kijken en lezen doe ik op de gekste tijden ja, hihihi! Reageren gebeurt vaak tussendoor, maar gaat het makkelijkste in mijn nachtdiensten. En heb er nu nogal wat voor de boeg, ZA-ZO-MA en WO-DO.... Dus ik kan mijn lol weer even op 's nachts!

-X- Marieke

O ja, en zit tegenwoordig ook steeds vaker overdag illegaal te forummen op het werk ja...

Terug
Bovenaan