Varen met opa en oma (foto's)

Hallo allemaal,

Opa en oma hebben een sloepje en ik mag soms mee varen.
Mama dacht dat ik het niet leuk zou vinden omdat ik altijd in beweging ben maar ik vind varen met opa en oma heel erg leuk.

Hier een paar foto's:

Ik mag opa altijd helpen met sturen maar ik mag niet aan de knopjes komen, dat weet ik al goed!

Staand sturen kan ik ook!

Hier zie ik een eend met allemaal kuikentjes.

Hé mama, ik vind het leuk op de boot.

Hebben jullie ook wel eens gevaren?

Groetjes Jente (zv Fennie)

Hoi Jente, zo’n zwemvest heb ik ook (gescoord op de vrijmarkt) want mijn opa en oma houden ook van varen maar die hebben niet zo’n leuk sloepje hoor. Waar varen jullie?

groetjes Stijn (ps het ziet er wel heeeeeel erg fijn uit, denkt mamma )

Hoi Jente,
Wat lekker he dat varen, vorig jaar heb ik dat ook een paar weken gedaan, dit weekend
gaan we voor het eerst van dit seizoen. Dus is mama erg benieuwd of ik het ook zo
leuk vind. Wij hebben een jacht waar we lekker op kunnen slapen, mo. ochtend gaan we
weg en maandag komen we weer thuis.
Waar zijn jullie aan het varen? Mama was al aan het kijken of het bekend voor kwam,
want wij wonen nl. vlak bij elkaar, jullie zijn onze buren, wij komen nl. uit H-veld.

Maarre, nog veel plezier hoor met varen, mss komen we ekaar wel een keer tegen

Groeten van Anne (dv van Corine)

Hallo Anne,

Dat we elkaar nog nooit ontmoet hebben dan! We moeten die mama's van ons maar eens boos aan kijken.
Het bootje van mijn opa en oma ligt in Goudriaan dus wij varen altijd op de boezem en Giessen. Mijn ander opa en oma wonen namelijk aan de Giessen dus daar varen we ook wel eens langs.

Jullie veel plezier met varen! En laat jouw mama mijn mama maar eens mailen (rvanrijswijk@hotmail.com)

Groetjes Jente  

He Jente, lefgozer! Wat stoer dat jij op zo'n boot durft! En knap dat je 'm al kan besturen ook!
Ik ben nog niet op een boot geweest. Vorig jaar hebben mijn opa en oma hun boot verkocht, en ze zeiden dat ze een nieuwe gingen kopen, maar die is er nog steeds niet!!!! Dus ik ben bang dat ik nog een jaartje moet wachten.
Doeg!
Kian

Terug
Bovenaan