varens gezien! Ging net iets mis met mijn berichtje!!

Hoi Frederique,

Ik weet niet wat ik net heb gedaan hoor, maar ineens was mijn berichtje v erwerkt in het forum, terwijl ik nog aan het typen was!! Ik wilde net aan jou vragen hoe het met je ging. Nu lijkt het net of jij dat berichtje geschreven hebt. Sorry hoor!! Maar hoe gaat het met je?? Ik heb dus varens gezien! Precies 2 weken na mijn eerste dag van mijn ongi! Dus dat zou betekenen dat ik een cyclus van 28 dagen zou hebben!! Eindelijk! Dat is dan de derde ronde na de miskraam. Ik heb teunisbloemolie capsules besteld via babybrabbel. Ik weet niet of dat daar ook aan ligt, maar het is wel toevallig. Misschien is het ook wat voor jou??! Het is tevens nog heel goed voor je huid!! Mooi meegenomen, toch?? En baat het niet dan schaadt het niet!

Ik hoop dat het goed gaat met je. Is je ongi al een eind over?? Heb je ook vakantie?? Heerlijk weer he?

Ik ben druk aan het inpakken voor de vakantie. Morgen rond 10 uur vertrekken we. We blijven gewoon in Nederland, maar met dit weer treffen we het wel ! Ik heb er echt zin in. Lekker een weekje er tussen uit! Even je gedachten verzetten. Ik kan volgende week niet internetten, wel jammer, maar misschien ook wel goed. Ik probeer vanavond of morgen nog wel te kijken!!

Liefs Cath

Lieve Cath,

Wat super!!! Wat heerlijk dat je nu tenminste zeker weet wanneer je je eisprong hebt!! Had je gisteren nog niet echt varens en vanmorgen wel? Wat heerlijk dat je nu gewoon weer een cyclus van 28 dagen hebt!!!!! Ik hoop ook echt dat mijn cyclus deze ronde ook weer korter is (de laatste 2x werd het steeds korter. Ik zit nu op 35 dagen maar hopelijk ga ik ook terug naar 30 dagen ofzo). Ik vind het echt super voor je omdat je nu zeker weet dat je je eisprong niet hebt gemist. Toch wel fijn he om een ovulatietest te gebruiken?
Dat wordt klussen!! Je gaat dan nu toch wel lekker op vakantie, geen onzekerheid wanneer je nu je ei hebt.
Wat heb je het getroffen met het weer voor een vakantie in Nederland. Ik hoop dat je een geweldige vakantie hebt, succes met klussen en ik hoor weer van je na je vakantie. Wanneer is je nod? Ben je dan alweer terug van vakantie.

Succes!!!!!!!!!

X F.

He Frederique!!

Kon het niet laten om toch even te kijken op het forum!! Ik heb vanochtend varens gezien, maar nog niet alles was varen. Ik hoop dat het morgen helemaal duidelijk is. Raar hoor, die m aybe baby, maar ik ben echt hartstikke blij dat ik hem toch gekocht heb. Anders hadden we niet meer geklust, denk ik. Want ik dacht altijd dat ik het kon voelen, maar ik voel nu dus helemaal niks!! Ik denk dat ik zo rond de 13 augustus mijn NOD heb. Ik ga daar maar van uit, dat is 2 weken na nu. Dan ben ik weer terug van vakantie, we gaan een weekje!

Ik hoop echt dat die teunisbloemolie bij jou ook werkt. (ik weet natuurlijk niet zeker of dat bij mij wel geholpen heeft, maar het is wel toevallig). Ik neem 2 capsules op een dag in. 's ochtends en 's avonds. Heel veel geluk ermee.

En tot over een week!!!Liefs Cath

Hoi Cath,

Ik ben echt blij dat je varens hebt gezien. Zo zie je maar, anders was je weer een ronde misgelopen. Waarschijnlijk zie je dan morgen of overmorgen echt alleen maar varens.. klussen dus!! Veel succes met klussen en een waanzinnig lekkere vakantie gewenst! Ik spreek je volgende week weer (dan heb ik hopelijk mijn eisprong weer). Heb trouwens vanmiddag de eerste capsules genomen. Ik maak gewoon dit potje op en ik zie wel of ik nu een kortere cyclus heb. Ik las dat het ook bloedzuiverend is dus het is nog gezond ook.

Fijne vakantie!

Groetjes F.

Terug
Bovenaan