Varens

Hi,

Ik lees in alle berichtjes steeds weer over varens, hahaha.
Ik heb dus ook zo'n ding besteld vanmiddag bij maybe baby.
Wie kan mij er iets meer over vertellen, ben erg benieuwd of het werkt en of het handig is. Had ik misschien beter eerst kunnen vragen maar ja, ik wil na mijn miskraam zo snel mogelijk weer verder. Kan niet wachten om weer zwanger te raken.
Ik moet altijd zachtjes lachen als de vraag weer komt, "en heb je al varens gezien??"het klinkt zo grappig.

Ben erg benieuwd naar jullie varen-ervaring,hihihi.

Groetjes,

Bons

Hoi Bons,

Na een aantal succesverhalen te hebben gehoord, heb ik de maybe baby nu ook in huis. Het komt erop neer dat je elke morgen voordat je je tanden hebt gepoets of iets hebt gedronken, een beetje spuug (zonder bubbeltjes) op het glaasje doet (je kunt het ook in de loop van de dag doen maar je mag dan 3 uur niets gegeten en gedronken hebben). Na een kwartiertje wachten kun je dan door een microscoopje kijken en als je dan een soort varen structuur ziet dan heb je je eisprong (bijna).

Succes met klussen, hopelijk zien we snel varens haha

Groetjes Frederique

Het enige dat ik heb gelezen en niet be vergeten is dat iemand haar man het ook had laten doen en dat hij ook varens had..............haha. Maar matuurlijk hoop ik dat alle andere dames er snel zwanger mee raken. XXX

Hi Bons,

Ik gebruik hem ook.
Direkt toen ik hem voor het eerst gebruikte was ik zwanger[nu helaas miskraam]
Maar ik ga hem nu zeker weer gebruiken.
Oh, ja dat stukje van hierboven kwan toen van mij.
Ik bedoel mijn man had het toen ook even gedaan en er kwamen toen allemaal varens tevoorschijn.

Groetjes, Monique2

Terug
Bovenaan