Varenstructuur!!!!

Hallo allemaal,

Yes, ik heb vandaag een hele duidelijke varenstructuur, zou mijn eisprong toch vandaag of morgen zijn.....we hebben gelijk maar even geklust. Ik zit nu op dag 18, zou volgens de babybrabbel mij eisprong op dag 19 hebben, dit gaat volgens mij helemaal kloppen. Als je echt een hele duidelijke varnetsurctuur hebt, dan komt toch binnen nu en de 48 uur de eisprong? Het was echt zo duidelijk.Ik hoop dat het deze keer raak is. Maar weer afwachten. NOD op ongeveer 29 april, soms wel balen dat ik een langere cyclus heb, maar nu met de maybebaby weet ik wanneer ik ongeveer mijn eisprong heb.

Femmy, heb je al een testje gedaan???

Iedereen weer heel veel succes met klussen, testen en afwachten......

Liefs Nikki

Hoi Nikki
Leuk is dat hè. Ik had dat dus ook, dacht de eerste twee dagen:"Dat ding werkt niet!" En toen ineens allemaal varens, heel duidelijk ook.
Bij mij was er de dag ervoor dus helemaal niets te zien, daarna had ik een en al varens. De volgende dag waren er nog maar drie kleine varentjes en de dag daarna weer niets meer. Toen ben ik er dus mee gestopt. Ga hem deze cyclus wel weer gebruiken als het bijna zover is.
Ben benieuwd hoe dat bij jou gaat. Laat je het me nog eens weten?
Groetjes, el.

Hoi Nikki,

Ik heb geen test meer gedaan, gisterenavond kreeg ik bruine afscheiding en ik ga er van uit dat het morgen wel door zal zetten. Dan heb ik dus een cyclus van 30 dagen ipv 28 zoals ik dacht. Balen hoor, en die testen van Kruidvat gebruik ik nooit meer want die had me toch wel wat hoop gegeven. Ik ga sowieso niet meer te vroeg testen, daarmee heb ik al teveel geld verspeeld. (ik hoop dat ik me eraan kan houden wat ik nu schrijf).

Ik hoop dat ze bij jou de goede kant op zwemmen en dat er een mooi eitje ligt te wachten!!

Groetjes Femmy

Hoi Nikki,

Ik heb de maybebaby ook, maar bij mij werkt 'ie niet! Tenminste dat denk ik: aan mijn baarmoederslijm te zien had ik op dag 8 of 9 mijn eisprong (erg vroeg, ik weet het). Ik heb wel rond dag 6/7 iets gezien dat op het begin van een varen leek, maar dat zette niet door.
Ik hoop voor jou dat het deze keer raak, nog even flink blijven klussen: veel plezier!

Kiki

Terug
Bovenaan