Een paar weken geleden schreef ik hier op het forum dat mijn zoontje van nu 7 maanden systematisch zijn laatste fles weigerde. Ik heb dit ook besproken op het cb, en daar zeiden ze dat hij waarschijnlijk zijn melk moegegeten was, en dat ik maar eens een ander merk moest proberen. Nu, een maand en 3 merken voeding later, wil hij nog steeds die laatste fles niet. Nu is mijn vraag: mag ik hem toch al die verschillende merken poeders blijven aanbieden tot de doos leeg is? Of moet ik gewoon terug overschakelen naar mijn oude voeding voor alle flesjes? Jullie begrijpen natuurlijk wel dat al die verscchillende merken me een pak geld hebben gekost, en ik vind het zonde om een doos weg te doen waar maar een paar flesjes mee gemaakt zijn. Hij wordt van geen enkele ziek, heeft nergens last van, maar wil gewoon GEEN avondfles meer (hij eet in de plaats een puddinkje of zo). Wat denken jullie? En hoe doe je dat dan, verschillende voedingen geven? Eerst tot 1 merk op is en dan een ander, of `s morgens het ene merk en `s middags het andere?