Varkenshaas gegeten

<p>Hoi!</p><p>Ik heb even een vraag. Ik heb eergisteren een paar stukken varkenshaas gegeten. Echter kwam ik er nadien achter (ondanks dat ik had gezegd dat ik zwanger ben) dat het vlees nog iets roze was.</p><p>Kan dit kwaad? </p>
 
mij is verteld dat de kans dat je ziek word vrij klein is. 
zelf heb ik in mn zwangerschap heerlijk broodjes filet gegeten bij de bbq... en er in de auto naar huis achter gekomen van damnn dat mocht ik helemaal niet ??‍♀️ vk zei daarop als je maar genoten hebt... alleen nu niet meer doen.
 
 
Varkenshaas eet ik gewoon in mijn zwangerschap hoor, heel iets lichtroze. Biefstuk, filet, gerookte zalm enzo niet maar varkenshaas is juist nog iets 'exclusiefs' wat prima kan in de zwangerschap vind ik.

Ben nu zwanger van de 3e. Ook in m'n 1e twee zwangerschappen varkenshaas gegeten en ook cervelaat, brie, tonijn etc gewoon gegeten. Krijgt de baby niks van hoor :)

Het enige wat ik écht laat staan is dus echt rood vlees, gerookte zalm en alcohol. Verder eet ik alles gewoon.
 
Waarschijnlijk kan het geen kwaad, dus vooral proberen los te laten.. Je kan er niets meer aan veranderen en de kans is inderdaad klein dat er iets door gebeurt. Toch is het advies er niet voor niets, dus ik zou proberen het niet nog een keer te doen. Ben het persoonlijk dus niet met RomyVM eens, maar je moet zelf bepalen wat voor jou goed voelt en welk risico je wil lopen... 
 
Ik zou me er ook niet te druk om maken. Ik at deze zwangerschap heel af en toe een stukje sushi met zalm, tonijnsalade brie of wat dan ook
En dan ik dronk liters thee. Mag ook niet maar je mag als zwangere bijna niks meer en ik wou graag een leuke zwangerschap en ook nog een beetje kunnen genieten van dingen

Maar het inderdaad het "risico" wat je zelf voor kiest. Ik koos ervoor, Romy ook. Ieder moet dat voor zichzelf bepalen.

 
Terug
Bovenaan