Vast contract en eindelijk ongesteld!!!!!

A

Anoniem

Guest
Wat een topweek deze week.. Eindelijk werd ik dan toch ongesteld.... Niet dat dat zo leuk is (hoewel ik er weinig last van heb) maar voor een broertje of zusje voor Zoë wilden we eigenlijk pas volgende zomer aan de slag, haha.....
Verder heb ik te horen dat ik na afloop van mijn jaarcontract in mei (dat ik heb gekregen toen ik al zwanger was) een vast contract krijg!!!! Had ik echt nog niet verwacht, maar ik vind het echt SUPER... Heb vrijdag een gesprek over hoeveel uren ik wil (werk nu 15 tot 25) en welke diensten en zo.
Dit wilde ik even kwijt
Groetjes Ylona

Top man van je contract - gefeliciteerd! Over ongesteld worden, ik ben ook vandaag weer ongesteld geworden. Runar is inmiddels 4,5 maand. Hoe oud is jouw kleine en geef je bv of kunstvoeding? Ik was heel benieuwd hoelang het zou duren als je volledig bv geeft nl..

Groetjes Edith

Zoë is nu 6.5 maanden. Ik heb eerst BV gegevn en die vanaf 6 weken langzaamaan afgebouwd.

Hmmm  - ben ik dan zo vroeg, ik dacht dat je het met bv juist nog verder uitstelde?! Hmm, wie is er nog meer al ongesteld geworden en hoeveel maanden is je kleintje?

Groetjes Edith

waarom schrijf ik twee keer hmmm.... in één bericht -   staat zo stom!

hoi Ylona!

Gefeliciteerd!! Waar was je blijer mee?? hihi! Maar fijn dat je over je contract nu geen zorgen hoeft te maken.. en een volgende kleine komt vanzelf wel een keer.. hihi!

Groetjes, Margreet en Sam 13dec.

Terug
Bovenaan