vast in de box

Hallo Meiden,

Daley is druk aan het draaien (hij blijft op zijn rug hoor want draaien van rug naar buik en andersom doet ie nog niet!) in de box met gevolg dat hij nogal eens vast komt te liggen met zijn benen tussen de spijlen!! hahaha erg handig zo'n box maar soms is het ook veel werk!!

Verder doet Daley het nog steeds erg goed, het blijft een slaapkopje en heb nog steeds geen huiluurtje met hem meegemaakt (waar ik ook erg blij mee ben hoor) Het is zo'n tevreden mannetje! Over 2 dagen is hij alweer 3 maand wat gaat de tijd toch snel.

Ik ben inmiddels weer aan het werk, had eigenlijk pas na de zomervakantie hoeven te beginnen maar ja ben deze zwangerschap eerder gestopt met werken en dan moet je ook weer eerder beginnen. Ach heb net 2 weken lesgegeven en nu alleen nog een keer een sportdag en dan heb ik alweer vakantie tot 22 augustus dus je hoort mij niet klagen hoor,hahahaha. Heb er trouwens geen moeite mee om Daley naar Oma te brengen hij gaat er woensdag van 9 tot 4 heen en voor de rest is hij gewoon thuis dus dat is wel fijn!! Het is ook wel weer gezellig om naar mijn werk te gaan, heb hele leuke collega's en zit natuurlijk al vanaf begin januari thuis!

Groetjes Anne

is het een idee om van die randen in de bax te doen. zeg maar, een boxkleed met hogere opstaande randen??
nadeel is wel dat je dan vanaf de zijkant minder zicht hebt in de box.

jullie hebben vroeg vakantie dan? als ik lees dat je tot 22 aug vakantie hebt?
hier in t noorden zijn we dit jaar laat geloof ik.

wel fijn dat t je zo goed bevalt.

groetjes
smooty

Hoi,
Hier ook regelmatig vast, in de box en ook in het bedje ;-p nu krijg ik ze nog makkelijk eruit, binnenkort zullen de beentjes wel weer zo dik zijn dat ze echt goed vast komen te zitten,,haha
Fijn dat je werk alweer goed bevalt, zal ook wel makkelijker gaan omdat je weet dat je alweer snel vakantie krijgt,,haha
Hier nog 3weken school en dan hebben de kids 2maanden vakantie, dus weer lekker druk ;-)

Terug
Bovenaan