Vast voedsel wil maar niet lukken

Hi, mijn dochter van bijna 9mnd wil maar geen vast voedsel eten. De hapjes maak ik zelf. Brood vindt ze ook maar niks. Ze krijgt nog steeds Borstvoeding. Doe ik iets verkeerd? Any tips? Ik word zo langzamerhand radeloos.
 
1 van mijn kids had ook pas tegen het jaar interesse in vast voedsel. Ook volledig BV. Dit geeft helemaal niks, alles wat ze nodig hebben halen ze nog uit de BV. Gewoon aan blijven bieden dan komt het vanzelf goed. Je zou eventueel nog volgens de Rapley methode kunnen proberen. Hierbij geef je geen prakjes maar gewoon stukjes waar ze zelf van eten. Vaak spelen ze eerst flink met het eten maar dat is ook voedsel leren kennen. Op een gegeven moment gaan ze er steeds meer echt van opeten.
 
Rapley doe ik ook soort van maar omdat ze meer met het eten speelt geef ik tussendoor hapjes (in de hoop dat er iets naar binnen gaat)..Erg frusterend. Soms stopt ze wel even iets in haar mond. Als ik dan van anderen hoor hoeveel hun baby's al eten..ik moet ook niet vergelijken
 
Ja klopt sommige kindjes eten op die leeftijd hele potjes leeg. Bij mij is het in ieder geval met alle kindjes goedgekomen. Het zijn nog steeds geen grote eters, maar dat hoeft ook niet he.
 
Terug
Bovenaan